QUOTE (LiNoRaZ @ 03/08/2008) 100% מאוכזבת ממני
😢
100% אני שאמרתי שאני לא אגע בזה בחיים \:
100% לא מבינה , איך יכלתי ?
100% לא מבינה , איך הוווווווא יכככל ?!
😢
100% נמאס לי מלאכזב את עצמי
QUOTE (LiNoRaZ @ 03/08/2008) 100% לא מבינה את עצמי !
😊 😊
^
ברי אני אוהבת אותך !!
====
100% למה הכל צריך לההירס כ"כ מהר ...
היינו כ"כ מאושרים ליום וחצי |:
מאה אחוז מתגעגעת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
85 אחוז הכל מתרסק חמש אחוז שלה לתקווה שהכל יהיה בסדר וכל השאר האחוז שנותר הוא התקווה שלי שהכל יהיה בסדר משמע לי יש אחוז תקווה גדולה יותר..