QUOTE (נופ-נוף1 @ 01/08/2008) % 100 שיגייע כבבררר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% היה כיף איתך אתמול+ היום
1000%מפחדת!!!!
אני יודעת את התשובה למה אני בכל זאת הולכת נגד?
100000000000% מעצבן!!!
אני חייבת לדבר איתו!
QUOTE (karnusha_167 @ 02/08/2008) 100000000000% מעצבן!!!
אני חייבת לדבר איתו!
😊
מאה אחוז נמאס לי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 03/08/2008) מאה אחוז נמאס לי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😢
100% היה לי כ"כ כייפ בשבת .
100% כבר לא כייפ לי |:
100% אני כבר לא יכולה להתמודד עם זה 😢
100% כוואב לי \: , היה כ"כ קשה לראות את הפרצוף שלו .
100% אני כ"כ עייפה ..
עייפה ממחשבות !
הלוואי שלא ירד לאילת .
QUOTE (koka15 @ 03/08/2008) 100% אני כ"כ עייפה ..
עייפה ממחשבות !
😢
100% אני לא רוצה לאבד אותך !