100% לא מבינה מה הטמטום לעשות מסיבת סיום אחרי בגרות בספורט ?
100000% הכל כווווווווווווווווווווואב
100% אין לי כוווווווווווווווח
100% רע לי,חם לי ואני לחוצה!=\
100% שונאת את כל השטויות האלללה .
כולם שם צבועים מסריחים !
איכככס אני בסווף יקיייא מכל הגועל הזה שיהיה שם !
מאה אחוז אוהבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
1000% כווואב ללי ,
אני לא יכולה לסבוול את זה יותר :||
אלווווווווווווווווווווווקיייייייייים