100% לא יודעת כבר ..
זה מתסכל .. \:
100% ממש תומכת:\
סתומה...
100% האדישות שלו הורגת אותי ....... 😢
100% רוצה שכל זה יגמר כבר . . .
1000% בא לי להרוג אותך!!
😢 למה? לפגוע,להכאיב??? למה??
^^
קרנושה הכל בסדר ?
אוהבת אותך !!!
*********
100% קששה :\
^^יהיה בסדר...
אוהבת אותך!
תיהי חזקה...
-----------
100% אני אפילו לא בטוחה שזה באמת=\
10000000000000% לא רוצה להיות פה . 😢
מאה אחוז אין לי כוח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% גמורה מעייפות דהההההה
100% הרגה אותי היום .
אני כבר לא יכולה לזווז , אוופ היה כ"כ קשה כולי גמורה :|