QUOTE (LiNoRaZ @ 19/06/2008) 100% מבולבלת , מדואגת , לא מבינה מה קורה לי :|
\=
100% אני צריכה אותך!!!!
צריכה אותך כדי לנשום..😢
100% אני כ"כ מתגעגעת אליך \=
^^דברי איתי...
100000% פחדנית😢
מאה אחוז מוזר לי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% אני שמחה שישי לי אותוווווווווווווווווווו .. הוא מדהים .
100% רוצה....רגע של אומץ להתמודד עם הפחד ולא לברוח...
מאה אחוז מקווה שיהיה יום טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% מקווה שיהיה יותר טוב ,
בעזרת ה' :]
100% כ"כ רוצה להיות איתו היום , לפחות הוא יגרום לי לשמחה קצת
10000000% אייייייייייייייייכס!!!!!
דוחה!!!!
1000% אני נשברת!
איך אני יחזיק מעמד ככה???