^
אני בסדר יפה שללי : *
&&&&&&&&&&&&&
אווווווווווווווווכככ
הוא מעצבן אווותי - למה למה למה למה הוא הרס הככל ?& 😢
^^דברי איתי....
1000% הייתי רוצה להיות אמיצה!
100% שיפסיק כבר !!!!!!!!!!!!
איככס איזה אגגו :\
מאה אחוז מעניין איך יהיה היום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
1000% בעזרת השם אני אעבור תמתכונתתתתתת
100% על מנת לרצוח חחחח
אוף זה לא הולך ככה!
80%- מחכה לערב
10%- מחכה למחר
10%- מבואסת
1000% רועדת מפחד
1000% כואב לי....
מאה אחוז זה מוזר לי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% מודאגת .
100% הוא עשה לי טוב (:
100% לא רוצה לאבד אותו .
100% שמחה שחזרתי בי .....
מאה אחוז נהנתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% מבולבלת , מדואגת , לא מבינה מה קורה לי :|