100%אני רוצה לברוח מכאן!!!
10000000000% הייתי נותנת הכל כדי שהם יהיו בארץ...
מאה אחוז כואב לי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% לא מבינה למה זה קורה לי !? 😢
1100% הלווואי שהיית יכול להתבגר אפילו רק קצת
100% היה לי טוב איתו היוום * [:
100% אוווווווווווווווווווווווווווווווווווחחחחחחחח 😠
למה אני כ"כ חושבת עליו דיייייייי
100% על הפנים!
1000% כ"כ אוהבת שטוב לו....
1000% כואב לי שכואב לה!
100% עייפה ..
100% מתרגשת .. 😁
10000000000000% רוצה לרראות אותו כבר .