10000000% ליז ולינו אוהבת אתכן!!!!
מהימות שלי=]
^^^
גם אני אוהבת אותך נסייככה שללי 😘
100% כוואאב לללי הבטטן :\
^ קרן גם אני אוהבת אותך בובה .
100% זהו , נמאס לי ! אני נשברת סופית . 😢
QUOTE (לילוווווש @ 05/06/2008) ^ קרן גם אני אוהבת אותך בובה .
100% זהו , נמאס לי ! אני נשברת סופית . 😢
אם אני מחזיק מעמד גם את שמעת אותי יפהפייה שלי?
אני יהיה איתך פה תמידדדדד תמיד תמידדדד
מטורף עלייך יפה שליייייייייי
😊
100% איזה מאושרים הייינו ,
איך הדבר הזה אחרי חצי שנה הרס את הכל ?!
^ דבירי תודה כנ"ל 😊
100% זה היה מטורף !!!!!!!! ואוווווו .. 😁
QUOTE (רגייי @ 05/06/2008) 100% כ"כ רע לי =\
=\
רגינה יפה שלי תיהי חזקה
אוהבת אותך
100% זה מוגזם נו באמת ! 😕
^^דברי איתי!
1000% אני מתה!
^ מה עובר עליך מאמי !? אוהבת 3>
= =
100% מבולבלת . 😯
מאה אחוז שיהיה בוקר טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*