100% בא לי לראות את זה וליהזכר בזה 😛
100% מה עושים !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
100% כמה זיכרונות נשארו לי ממך .
איך בא לי לחזור לזה .
100% תגידו לי שהכל בסדר , ואני סתם מדמיינת . 😢
^^^
הכל בסדר זה בטוווח !!!
והכל יהיה בסדדר % (:
אני אוהבת אותך 3>
#####
100% כיייפ 😛
100% למה אני משקרת לעצמי ?
למה אני חיה חיים שהם כ"כ מסריחים ?
למה אני צריכה ליסבול תחרא הזה?
מה עשיתייייייייייייי
100% הם מתכננים משהו😢
לא רוצה!
לינורי שלי , תודה יפתי
אוהבת אותך .
100% עשה לי טוב לדבר איתו (:
100% אבל אתה מכאיב לי😢
תפסיק!
100% שוב כאבי בטן , אני מתתתתתתתה .
^^תרגישי טוב
100% נמאס לי !
100% איזה חמוד חחח יאא גם אני רוצה
^ תודה מאמי שלי (:
100% למה אני אומרת לו את זה .. ? 😯