לינווווו אני מתגעגעת!!!!תבואי כבר!!!
100% נדפק לי המוח! חחחחחח
^^אוהבת אותך!!!!!
100% עכשיו זה הזמן להיות אופטימים חחחח
1000% גם אותך בובה 😊
1000000000% מטורפת עליו .
100% שמחה שדיברנו על זהה !!! 😊
100% באסה .. סופ"ש ראשון בלעדיו . \:
100% צריכה לצבור כוחות ...
קרנוווששה - תבוווווווווואאי את @
נו אז מה עם יש לי דווודים באשדוד נו אז מה ?#
חחחח סתתם XD
מאמי יכוול להיות שבת הבאאה אני באאה (:
אווההבת 3>
QUOTE (LiNoRaZ @ 30/05/2008) קרנוווששה - תבוווווווווואאי את @
נו אז מה עם יש לי דווודים באשדוד נו אז מה ?#
חחחח סתתם XD
מאמי יכוול להיות שבת הבאאה אני באאה (:
אווההבת 3>
באמת???
באמת????
יאאאא כן תבואי!!!1
ותדברי איתי כן???אני אוהבת אותך!!!!
100% חייבת לה על זה בענק!
100% די לכאב !
- קרנוושה בטטח שאני ידבר איתך י'מכוערת ...
אני לא הולכת לשגוו אני הולכת לדודים שגרי,
שניייה מממך D : חחחח -
100% אני כ"כ מקווה שניתראה היום .
חיכיתי לזה שבועעעעעעע 😁
מטורפת עליו .
בריייייי התגעגעתי אלייך (:
100% אוהבת אותו @