100% אני לא יכולה יותר לא יכולה!!!
דיי
1000000000000000%
נממממממממממאס לי..
שונאת אותו !!!!
QUOTE (שנששן @ 10/05/2008) 1000000000000000%
נממממממממממאס לי..
שונאת אותו !!!!
שונאת אותו?..תגידי לו את זה זה יעזור לך..תריבו ותשחררי באמתת..עוזר..
100% אני כ"כ מתגעגעת .. 😢
QUOTE (לילוווווש @ 10/05/2008) 100% הוא כ"כ חשוב לי ..
אם הוא חשוב אז אל תוותרי עליו
100% מקווה שיעבור כבר מחר , בע"ה. .
מאה אחוז בוקר טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% לא צריך להאמין לכל מה שאומרים :|
בע עליו
100% מקווב שיהיה שבוע מעולה .. 🙄
QUOTE (לילוווווש @ 11/05/2008) 100% מקווב שיהיה שבוע מעולה .. 🙄
גם אני!
100% נמאס!
^ איזה מדהימה את (:
100% זה עובר ........ ישששששששש 😁