100% הכאבים האלה הרגו אותי 😢
100% אני מתפוצצת מעצבים .......
כאילו מה הם כאלה זבליםםםםםם !?!
כן איזו שאלה .
100% פשוט נמאס לי מזה.
כל המצב רוח ירד לתחת
לא קל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
10% נמאסל י מהבצפר הזה אוחחחחחחח
מאה אחוז לא יודעת מה יהיה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% הולך להיות מחר כיייייייף בים בעזרת השם[:
100% זה כאב!!!
וזה כואב!!!😢
100% אני כ"כ מבולבלת .
אני רוצה לשבת לבד ולחשוב .
100%רוצה לישון...לפחות אז זה לא כואב
25%מתגעגע
25%שבור
50%אוהב