שלייייי חמודהההה תודההה ותודההה רבה לכולכןן =]
_-_נושה_-_ - האלבום עלה 70 נראה לי וכן קבלתי אותו ככה בלי הורד והתמונה (במקום התמונה היה עלים יבשים מגעילים שמוציאים) ושיהיה לכם מזל טוב אגב..
לזאתי שהציעה לי על העמודים של האלבום.. אז דבר ראשון תודה!
ודבר שני זה היה אמור להיות הרעיון של האלבום.. ככה ראיתי אותו בראש שלי.. בלי יותר מידיי מלל.. זה קצת משעמם.. כי היה לי מכתבים שהוא רשם לי והודעות מהפלא..
אבל אנארף העדפתי לעשות משו יפה.. מאשר מלא רשום..
וברכה לא רציתי לרשום הרבה..
אבל תודה בכל זאת =]
זה אגב קישור לפאזל לאילו ששאלו -
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=50542