חתיכת השקעעעעעעה !
זה מושללללללללללללללללללם 😮
ווואוווווו!!!
מהמםם!! מזל טובבבב!!
גמני רוצה לעשות את זה לשנה.. עזר לי המון!
ושוב- וואווווו איזו השקעה.. וד"א אתם ממש חמודים ביחד..
מזל טוב ! 😊
מדהיםםםםםםםםםםםםםםם
כל הכבוד על ההשקעה מאמי יצא מושלםםםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו.
ממש ממש ממשש יפפפה 😊
הוא התלהבבב?
(כאילו ברוררר )
תודהההה ענקית מתוקותתתתת =]]]
והכל ביחד עלה לי בסביבות ה-200
חומרים אלבום פיתוח תמונות
למרות שחלק מהחומרים היו לי בבית
את הכריכה עשיתי לבד.. כאילו האלבום קונים ככה.. ובמקום התמונה יש מן פרחים יבשים כאילו מוצאים אותם ושמים תמונה שלכם
ובבקשה לכל מי שעזר לו
וואו מהמם. כל הכבוד על ההשקעה!
כמה זמן אתם יחד ?
בהצלללחה בהמשך 555 (:
יומטוב ושבת שללום . 😊
זה מדהייייייים !!
אתה מתאימים ויפים ביחחחחחחחד #@!
ממש ממש יפה .
כל הכבוד על ההשקעה, בטוח הוא יאהב את זה !
וייי אלבום מהמםם!!!
אני מכירה אותכם..את איתי בשכבה ..=]
שיהיה לכם המון מזלל טובב!!
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 28/03/2007) תודההה רבההה מתוקות..
וכבר הבאתי והוא ממש אהב =]
קניתי את האלבום בחנות צילום יש אותו בקניון איילון מרום נווה (ברמת גן) ובטוח יש בעוד פול מקומות
ואת הפאזל עשיתי מאישי הדרכה יש באתר.. אם למישו יש את הכתובת לאשכול שישים
קודם כלל יצצצא לך מדדדדהייםםם!!!!!
ומה את גרה ברמת גן? גמני! ליד מרום נווה
מאמי זה יפה אבל לדעתי יש לך ביזבוז היסטרי של עמודים...
כי אני עכשיו עובדת גם על אלבום, ואני מה זה משקיעה על כל עמוד...כי את יש לך עמודים שאת סת כתבת משפט ושמת תמונה וחבל...
אני עשיתי 3 עמודים ברכה [שהיא בעיקרון 5 עמודים אבל ניסיתי לצמצם] , אחרי זה עמוד שאני כאילו מספרת על הסיפור שלנו כמו סיפור מהאגדות [כאילו תיארתי את עצמי כ "הנסיכה" ואותו כ"הנסיך"], אחרי זה עמוד נורמולוגיה עם פירוט של המזל שלי, פירוט של המזל שלו, וההתאמה [שאפשר לעשות בSTARS] אחרי זה עמוד עם השיר שלנו ודיסק מצורף,
אחרי זה עמוד של כל ההודעות מהפלאפון שלנו, אחרי זה עמוד מתוק שעשיתי לשנינו תעודות זהות וכאילו תיק פשע על גניבת ליבו של נער חף מפשע-עמוד פצצתי חחח... ואחר כך עמוד עם כל הזכרונות ששמרתי- כרטיסים מסרט, הזמנות למסיבות, כרטיסי אוטובוס ופפיון של מתנות וצירפתי זיכרון לכל אחד.[ונשארו לי 9 עמודים ואני עוד מחפשת רעיונות]
נתתי לך כאן כמה רעיונות, וחבל שסתם ביזבזת ככה עמודים...אבל מה- יש לך כתב סוף הדרך ויצא ממש מקסים :]
ובאמת חבל שככה בזבזת עמודים , יכלת לחשוב על עוד דברים וזה היה יוצא יותר מרגש...
מדהיייייייים =)
כל הכבוד !
ואייי אלבום מדהיייייייםם
ממש מושקע
כל הכבוד
ובהצלחה בהמשך מאמי אתם זוג מקסים