חחחח היו לי מלא פדיחות אבל הכי גדולה זה שבסוף שנה של כיתה ח' היה מסיבת סיום וכולם רקדו ביחד ואני הייתי בשורה הראשונה [!!] ורקדתי הפוך מכולם ורק אחרי כמה זמן קלטתי חחח והקטע שאחרי שקלטתי ברחתי מהבמה חהחהחה וואי פדיחה לזכור את זה .. 😁
ויש עוד מלא פדיחות קטנות שקורות כול יום ;]]
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 28/03/2007) חחחח היו לי מלא פדיחות אבל הכי גדולה זה שבסוף שנה של כיתה ח' היה מסיבת סיום וכולם רקדו ביחד ואני הייתי בשורה הראשונה [!!] ורקדתי הפוך מכולם ורק אחרי כמה זמן קלטתי חחח והקטע שאחרי שקלטתי ברחתי מהבמה חהחהחה וואי פדיחה לזכור את זה .. 😁
ויש עוד מלא פדיחות קטנות שקורות כול יום ;]]
חחחחחחחחחחחחח....
שני יזכור אני ארשום חייחחי
חחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי באמא
למה ירדת מהבמה אבל ? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
כי מה אני יעשה כול הקהל היסתכל רק עליי חח
😁
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 28/03/2007) כי מה אני יעשה כול הקהל היסתכל רק עליי חח
😁
חחחחח איזה חמודה..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואי זה נראה לי הולך להיות אשכול מצחייייק
תאמת שלא זכורות לי פאדייחות רציניות..
היה יום אחד בבצפר שלי כמעט דפקתי הפכה באמצע הבצפר..
והרבה ראו..
אבל לא נורא...חחחחח
והיה יום אחד בכיתה ט'..
הייתה חבורה בבצפר של בנים שהיינו דלוקות עליהם
הם היו בי'ב..
אז יום אחד היה גשם אז כולם היו בתוך הבניינים...
ואז הייתי שם עם חברות שלי וזה.. והחברוה הזאת יבשה לידינו..
ואז חברה שלי דחפה אותי...
ודפקתי את הנפיללה של החיים שלי על חבר של אחד שהייתי ממש אבל ממש דלוקה עליו!
והוא ישב.. ואז נחתתי עליו מלמעלההה.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא הסתכל עלי לא הבין מה יש לייי.
ואני כמעט בכיתי מרווב צחווווווקקקק
וכולם הסתכלו עלי..
קמתי והלכתי משם כמה שיותר מהרר!!
חחחחחחחח ואיי איזה נפילה הבאתי עליווווו
^^^^^ יחיחיחיחיחייחח באמת הולך להיות מצחיק פה נראה לי..
גם אני יום אחד דפקתי הפכה בביצפר חחחחחחחחח
אבל לא ראווו 😕
חחחחחח
באמת הולך להיות פה אשכול מצחיק
אממ לא זוכרת עכשיו פדיחות
נכנסתי בטעות לירה של מישהו
חשבתי שזה הבית שלי 😊
כאילו בכל קומה הדלתות זה באותה צורה כל קומה נראת אותה דבר אז יצאתי בקומה אחרת בטעות ונכנסתי ככה ישר לדירה וזה לא היה הבית שלי 😕
חחחח גמלי זה קרה^^^
בליל הסדר לפני שנתיים..
ואני כולי באטרףףף דופקת בדלת חחחחחח לא מבינה למה לא פותחים לי..
אחותי עד היום צוחקת עליי
הפאדיחה הכי רצינית?
לפני חצי שנה ככה...
יש איזה אחד שבא איתנו ללמוד היסטוריה כאילו הוא נכשל שנה שעברה אז הוא בא להשלים
והוא כזה שווה גאאאאאאאד...
אני וחברה שלי תמיד היינו צוחקות שכאילו נדלקתי עליו וזה...
עכשיו יום אחדד...
לפני שיעור היסטוריה לא שמתי לב שהוא כבר בא...
אז אני וחברה שלי מדברות..
אז היא עושה לי פשש תראי הרבה זמן סתיוו לא בא...((קוראים לו סתיו))
אז חששבתי שהיא התכוונה שכאילו הוא בכלל לא בא..
אז התחלתי לצעוק אוייי כןן סתיו אהובייייייי
איפה סתיווווווו
והוא יושב מאחורייייייי
אז ידיד שלי עושה...אמממ הנה סתיו אני מסתובבת וקולטת אותו..
והוא לא מבין מה אני רוצה חחחח
יוווווווווווווווווווווווווווווואו כמה צחקנו על זה...
יוווווווווווווווווווווווווווווווווווו איזה פאדיחהההההההההההההההההההההההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ^
יאוו כריס יא משוגעעעעעעת חחחחחחחחחחחחחחחחח
פאק איזה עצבים.
אתמול בלילה הייתה לי הפאדיחה הכי מפודחת שקיימת...
באתי להיכנס לבניין ומרחוק ראיתי גבר שממש דומה לאבא שלי. בבגדים, בהליכה, הכל !
ואני מסתכלת עליו ומנסה לזהות אם זה אבא שלי באמת (היה חשוך זה היה קשה).
עד שכבר נמאס לי אז אמרתי "אבא?"
וראיתי שעוברות כמה שניות והוא לא מגיב ופתאום הוא אומר לי "עוד לא אבא"
ובאותו רגע הברכיים שלי רעדו כמעט השתנתי על עצמי !
והתחלתי לצחוק כמו איזה נעל ולהגיד "אוי סליחה סליחה חשבתי שאתה אבא שלי"
ודפקתי טיל לדלת של הבניין ורצתי למעלית בשיא המהירות כדי שהוא לא ייראה אותי......
פאקינג סיפור מהתחת ...
שאלוהים יעזור לי XD
חחח באמת אשכול מצחיק 😁
אמממממממ..אני לא ממש זוכרת פאדיחה שהייתה לי אבל הייתה אני יזכר אני ירשום 🙄
QUOTE (הדריק @ 28/03/2007) פאק איזה עצבים.
אתמול בלילה הייתה לי הפאדיחה הכי מפודחת שקיימת...
באתי להיכנס לבניין ומרחוק ראיתי גבר שממש דומה לאבא שלי. בבגדים, בהליכה, הכל !
ואני מסתכלת עליו ומנסה לזהות אם זה אבא שלי באמת (היה חשוך זה היה קשה).
עד שכבר נמאס לי אז אמרתי "אבא?"
וראיתי שעוברות כמה שניות והוא לא מגיב ופתאום הוא אומר לי "עוד לא אבא"
ובאותו רגע הברכיים שלי רעדו כמעט השתנתי על עצמי !
והתחלתי לצחוק כמו איזה נעל ולהגיד "אוי סליחה סליחה חשבתי שאתה אבא שלי"
ודפקתי טיל לדלת של הבניין ורצתי למעלית בשיא המהירות כדי שהוא לא ייראה אותי......
פאקינג סיפור מהתחת ...
שאלוהים יעזור לי XD
חחחחחחחח איזה פדיחה זה.. עלק עוד לא אבא חחחחחח