לחיים שלי מהרגע הראשון שהרנו פשוט ידעתי שאתה האחד.....האחד שאיתו אקשור את חיי
האחד שיהיה שם בשבילי תמיד ואני שם בשבילו........האחד היחד והמיוחש ......ש-ל-י"
כמה שלווה נשימתך וכמה סוערים גליך,
עולם שלם נברא איתך, שלא היה פה לפניך,
כל שסיפרו אצבעותיך - בי נרשם ולא נמחה,
כל שקפא בחדריך - חום גופי הפשיר בך.
אתה בליבי גם אם תרחק עד קצה עולם,
גם אם בינינו מפרידים הרים וים,
אמנם אני נשארתי כאן, מרחק שנות אור
אך נשמתי תשוב אלי רק כשתחזור.
לאהוב אותך להתמכר לרטט
שעובר בכל גופי באש הלהבה
לאהוב אותך ולהרגיש בקסם
שזורם שתוך גופי עד כלות הנשימה
לחיות לצידך בחלום שתמיד יישאר
לדעת אותך ולרצות שזה לא יגמר
מאמי אם את אוהבת שלחי לי הודעה למייל אני אשלח לך עוד המון רעיונות יפים למתנות...וגם תמנוו אני פשוט לא מצליחה להעלות פה תמונות
chen_marom@walla.com
כשנשקת לשפתי
אני עוד לא הבנתי
אם זה היה חלום
או משהו שכה אהבתי
נתת לי להרגיש אותך
כל כך קרובה, קרובה אלי
אך זה נראה כל כך רחוק
רחוק מאוד, רחוק מדי
וואי תודה רבה... זה ממש מה שאני רוצה... תודה תודה תודה...