QUOTE (שלומיתי144 @ 09/03/2007) יאו זה מדהים ומרגש רצח 😢 ..
ממש התחברתי ל'פזמון'..
מקווה שיהיה טוב - לשנינו 3>
הקטע שאצלי חברה שלי בבלבלות פעם היא הכי אוהבת אותי ופעם זה סתם בשבילה וזה פשוט הורס אותי זה מעצבן זה מבאס אבל למזלי כן היא הדבר היחידי בחיים שלי אז אני עושה עוד דברים שישכיחו את המחשבות האלה מהראש שלי
מקווה שאת לא במצב דומה לשלי זה לא הכי נעים בכל זאת
QUOTE (חולמני18 @ 09/03/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 09/03/2007) יאו זה מדהים ומרגש רצח 😢 ..
ממש התחברתי ל'פזמון'..
מקווה שיהיה טוב - לשנינו 3>
הקטע שאצלי חברה שלי בבלבלות פעם היא הכי אוהבת אותי ופעם זה סתם בשבילה וזה פשוט הורס אותי זה מעצבן זה מבאס אבל למזלי כן היא הדבר היחידי בחיים שלי אז אני עושה עוד דברים שישכיחו את המחשבות האלה מהראש שלי
מקווה שאת לא במצב דומה לשלי זה לא הכי נעים בכל זאת
מה זאת אומרת פעם אוהבת אותך פעם לא ?!
מה כל כך מהר הרגשות שלה נעלמים ? משתנים ?
QUOTE (hila1990 @ 09/03/2007) QUOTE (חולמני18 @ 09/03/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 09/03/2007) יאו זה מדהים ומרגש רצח 😢 ..
ממש התחברתי ל'פזמון'..
מקווה שיהיה טוב - לשנינו 3>
הקטע שאצלי חברה שלי בבלבלות פעם היא הכי אוהבת אותי ופעם זה סתם בשבילה וזה פשוט הורס אותי זה מעצבן זה מבאס אבל למזלי כן היא הדבר היחידי בחיים שלי אז אני עושה עוד דברים שישכיחו את המחשבות האלה מהראש שלי
מקווה שאת לא במצב דומה לשלי זה לא הכי נעים בכל זאת
מה זאת אומרת פעם אוהבת אותך פעם לא ?!
מה כל כך מהר הרגשות שלה נעלמים ? משתנים ?
לפעמים היא מרגישה שהיא הכי אוהבת אותי בעולם ולפעמים היא מרגישה שזה סתם אנחנו לפני כמה ימים ב-7 למרץ היה לנו שנה בכל מיקרה היא לא יודע מה היא רוצה מעצמה כי פעם אחרונה שניפרדנו לשבוע זה היה משהו קטלני והיא חזרה אליי בבלבלות
וואאו מאממי זה ממדהים !
א' ברוככה ההבאה (: אתה תהננה בבאתר ! מילה 😛
ב' הששיר ממדהים ממאווד אאהבתי ..
ג' ראיתי בתוגובת שלך לאנשים שרשמת
" היא הדבר היחידי בחיים שלי אז אני עושה עוד דברים שישכיחו את המחשבות האלה מהראש שלי "
מזאת אומרת הדבר היחיד . . ?
וד' ייעני אתם שנה יחד והילדה לא יודעת מה היא רוצה מעצמה .. אז סורי בובי אבל.. אני לא בטוחה שהיא בכלל בטוחה בקשר אלייכם אבל יש כאן משהו שמבלבל..
קקיצר כנס אלי לאיסיקיו או למסנגר אני רוצצה לדבר איתתך ..
300040744 < איסיקיו
s_v666@hotmail.com < MSN
ביי בננתתיים ושבת שלום 😊
וואלה לא בא לשפוט אותך או משהו,אבל לפי דעתי זו לא אהבה אמיתית,
לפחות לא מצידה. אם היא באמת הייתה אוהבת אותך היא לא הייתה מתלבטת בכלל
ולא היית מגיע למצב של כזה חוסר וודאות.
אישית,אני חושב שאתה צריך לשבת ולדבר איתה, לראות מה טיב היחסים ביניכם כי
לפי דעתי זה לא חיים ככה. אתה סתם מכאיב לעצמך.
אני חושב שבתור בן אדם המטרה שלך בחיים אמורה להיות לשמוח כול הזמן,
ולדעתי, היא דיי מונעת ממך את האושר האמיתי שמחכה לך... אי שם.
המון בהצלחה לך, ותעשה טובה- קרא כמה פעמים את מה שכתבתי
QUOTE (חולמני18 @ 10/03/2007) QUOTE (hila1990 @ 09/03/2007) QUOTE (חולמני18 @ 09/03/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 09/03/2007) יאו זה מדהים ומרגש רצח 😢 ..
ממש התחברתי ל'פזמון'..
מקווה שיהיה טוב - לשנינו 3>
הקטע שאצלי חברה שלי בבלבלות פעם היא הכי אוהבת אותי ופעם זה סתם בשבילה וזה פשוט הורס אותי זה מעצבן זה מבאס אבל למזלי כן היא הדבר היחידי בחיים שלי אז אני עושה עוד דברים שישכיחו את המחשבות האלה מהראש שלי
מקווה שאת לא במצב דומה לשלי זה לא הכי נעים בכל זאת
מה זאת אומרת פעם אוהבת אותך פעם לא ?!
מה כל כך מהר הרגשות שלה נעלמים ? משתנים ?
לפעמים היא מרגישה שהיא הכי אוהבת אותי בעולם ולפעמים היא מרגישה שזה סתם אנחנו לפני כמה ימים ב-7 למרץ היה לנו שנה בכל מיקרה היא לא יודע מה היא רוצה מעצמה כי פעם אחרונה שניפרדנו לשבוע זה היה משהו קטלני והיא חזרה אליי בבלבלות
שנה כבר ? והיא עדיין מרגישה שלפעמיים היא ממש אוהבת אותך ולפעמים בקושי ?
לא נעים להגיד ..
אבל או שתעשו שיחה רצינית .. או שלא יודעת :\
כי שנה זה יחסית הרבה זמן..
היא אמורה לדעת מה היא רוצה ולהיות בטוחה ברגשות שלה אלייך .
QUOTE (shani_310 @ 09/03/2007) וואאו מאממי זה ממדהים !
א' ברוככה ההבאה (: אתה תהננה בבאתר ! מילה 😛
ב' הששיר ממדהים ממאווד אאהבתי ..
ג' ראיתי בתוגובת שלך לאנשים שרשמת
" היא הדבר היחידי בחיים שלי אז אני עושה עוד דברים שישכיחו את המחשבות האלה מהראש שלי "
מזאת אומרת הדבר היחיד . . ?
וד' ייעני אתם שנה יחד והילדה לא יודעת מה היא רוצה מעצמה .. אז סורי בובי אבל.. אני לא בטוחה שהיא בכלל בטוחה בקשר אלייכם אבל יש כאן משהו שמבלבל..
קקיצר כנס אלי לאיסיקיו או למסנגר אני רוצצה לדבר איתתך ..
300040744 < איסיקיו
s_v666@hotmail.com < MSN
ביי בננתתיים ושבת שלום 😊
התבלבלתי רציתי לרשום שהיא לא הדבר היחידי בחיים שלי ושמעו כולם זה משהו בזמן האחרון זה קרה פעם והיא רצתה הפסקה ולפני ז היו לא קטעים מסריחים אמרתי בשביל מה אני צריך את זה וניםרדתי ממנה ההפסקה בסוף עזרה לי היא בכתה ובכתה ואחרי 3 שבועות גיליתי שאני עוד אוהב אותה וחזרנו ועכשיו גם לי יש פה ושם מחשבות למה אנחנו ביחד אבל אני עדייך מרגיש אלייה משהו אני מנסה לדבר איתי כל הזמן אני אנסה שוב תודה לכולם שנתנו לי עצות אני חושב על זה עכשיו בצורה יותר ברורה תודה לכם 😊