חושב עלייך ומתגעגע לשפתייך
לנשיקות שלנו לחיבוקים שלנו
לאן כל זה נעלם לאן
מחכה לך אהובתי אני כאן
לעולם לא אפגע בך
כי אני אוהב אותך
תהיי איתי יהיה לך טוב
יהיה לך נחמד כי אני
הוא האחד
האהבה שלך אליי היא מעורערת
האם את רוצה בי מה את בוחרת
האהבה שלך אליי היא מעורערת
אבל האהבה שלי אלייך בוערת
תזרמי עם החיים יהיה בסדר
יושב לי לבדי בחדר וחושב
האם בי היא מאוהבת
האם בי היא בוגדת
מה עוד את רוצה ממני
נתתי לך אהבה גדולה
נתתי לך את כל כולי
ואת לא יודעת מה את רוצה
האהבה שלך אליי היא מעורערת
האם את רוצה בי מה את בוחרת
האהבה שלך אליי היא מעורערת
אבל האהבה שלי אלייך בוערת
"האהבה שלך אליי היא מעורערת
אבל האהבה שלי אלייך בוערת"
וואו משפט ענק. קראתי אותו ועבר בי רעד. בחיי
אהבתי מאוד :]
האליי
ומזל טוב על ההצטרפות לאתר 😁
קודם ברוך הבא לאתר,ולפורום 😊
אתה כותבב מדהיםם!
תמשיךךך לכתוב תמיד,ואל תפסיקקק..
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
ברוכה הבאה לאתר (:
אתה כותב פשוט מדהים 😊
ברוך הבא לאתר מותק . תהנה בו (:
בקשר לשיר .. אתה כותב מדהים !
ממש אהבתי ..
מאמי אתה מוכשר ב=ר=מ=ו=ת
אל תפסייק לכתוב
ותמשיך לפרסם לנו תדברים המהממים האללה
וברוך הבאא לאתר😊
מווואה
*מאיה*
קודם כול, ברוכה הבאה לאתר.
אני אושרי, המנהל של הפורום הספציפי הזה..
שמח שבחרת לשתף אותנו בדברים שכתבת.
שנית, שיר מרגש.
מאוד אפילו..
אמיתי?
לעולם אל תגיד לצערך.
בחיים צריכים לחוות הכול.. גם אי וודאות, "אהבה מעורערת",
איך שאתה קראת לזה.
לפי דעתי כדאי שתדבר איתה ותשים את כול הקלפים על השולחן.
בהצלחה..
יאו זה מדהים ומרגש רצח 😢 ..
ממש התחברתי ל'פזמון'..
מקווה שיהיה טוב - לשנינו 3>
מדהים וואי
זה כל כך יפה ...
אוהבת
**שרון**