רואה אתכם ביחד,
וליבי נשבר. .
רואה אתכם ביחד,
והכאב שוב חזר. .
רואה אתכם צוחקים,
הולכים יחד. .
מתחבקים, מתנשקים. .
ואני? לבדי.
כשליבי הלך לו לאיבוד,
והוא בעצם אצלך.
ואולי אין לו כלל מוצא. .
כי לעולם אתה לא תאהב \ :
הכאב שוב משתלט עליי,
והדמעות שוב זולגות. .
רואה אתכם הולכים יד ביד,
ואני נשברת. .
מסתכלת החוצה,
והשמש מחממת אותי. .
מנסה לחזק,
אך אני עדיין בשלי -
בוכה, ונשברת ~ לרסיסים ~ . .
- - -
נשבעת לכם זה היה היום הכי נורא בחיים שלי !
ראיתי אותו ואותה ביחד. .
עוד רגע נפלתי 😢
הדמעות עמדו לי בעיניים. .
אני כ"כ עצובה, זה כואב לי ,
ואף אחד לא מבין עד כמה ! 😢 .........
מי זה מאמי?
הם חברים?
את חייבת להיות חזקה
אני בטוחה שתמצאי אהבה טובה
אבל תרימי את הראש
אני יודעת שזה לא קל
אבל את תשכחי אותו עם הזמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 04/03/2007) מי זה מאמי?
הם חברים?
את חייבת להיות חזקה
אני בטוחה שתמצאי אהבה טובה
אבל תרימי את הראש
אני יודעת שזה לא קל
אבל את תשכחי אותו עם הזמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוש,
זה אחד שאני אוהבת. .
ויש לו חברה. .
הוא יודע שאני אוהבת אותו,
ונראלי שהוא מחבב אותי. .
והיום ראיתי אותו ואותה \ :
ואני מרגישה חרא 😢
והקטע, שאני לא רוצה לשכוח אותו!
כאילו משהו בי לא רוצה \ :
נראה לי שבכוח אני רוצה לסבול .
ותודה (:
ממש יפה..
אל תדאגי מותק..
מה שצריך לקרות קורה ...........
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 04/03/2007) ממש יפה..
אל תדאגי מותק..
מה שצריך לקרות קורה ...........
תודה מאמוש 😢 ..
בגלל זה אני עדיין לא נשברת. .
מדהיםם..
אני כל כך מבינה אותתך..את הקנאה הזאת..
אל תדאגי, הזמן יעשה את שלו..ומה שצריך לקרות יקרה..
אוהבבת מלא
ליאני [:
QUOTE (ליאןןן16 @ 04/03/2007) מדהיםם..
אני כל כך מבינה אותתך..את הקנאה הזאת..
אל תדאגי, הזמן יעשה את שלו..ומה שצריך לקרות יקרה..
אוהבבת מלא
ליאני [:
תודה רבה מאמי . .
חבל שאת מכירה את זה..
ואני מקווה שכן ! בעזרת השם !
אוהבת (: . .
שלומיתייי בובה שלי
את חייבתלהיות חזקה כי את תראי אותם עוד בחיים שלך
את חייבת להיות חזקה ולא להישבר כי האהבה
תבוא אלייך רק סבלנות יהיה טוב
החיים יכולים להיות מסובכים וקשים אבל עם זה טובים ומחייכים
את בוחרת איך להסתכל עלייהם
תחשבי חיובי יהיה חיובי
תתני חיוך מאושר ויהיה לך טוב זה עוד צעד קטן לאושר האין סופי שמחכה
לך בפתח רק צריך להזמין אותו להיכנס
תשתוללי תהני ותצחקי כי חיים רק פעם אחת...
אל תבזבזי את החיים על עצב ודמעותתת!
אוהבתךךךךךךךךך
ופה בשבילך תמידדדד
לפ יוווו
מור'צי 😊
שלומיתיי קודם כל את כותבת ממש יפה😊
דבר שני אני חושבת שאם משו בך לא נותן לך לשכוח
זה אומר שעמוק בפנים את עדיין מרגישה שיש בינכם סיכוי,
שאולי בכל זאת את תהיה איתו...
ואם זה ככה אז למה שלא תנסי להקשיב לתחושות בטן?
למה שלא תמשיכי להתקרב אליו למרות שיש לו חברה?
(כן כן זה מגעיל אני יודעת..אבל באהבה כמו במלחמה הכל מותר לא?! 😉)
אם הוא מחבב אותך זה כבר אחלה התחלה
וזה עוד יכול להמשיך לא?
קצת אמונה וניסיון! --> "אם תרצו אין זו אגדה"😛 אחלה משפט!
ותמיד תזכרי שמה שצריך לקרות - קורה
ואם כרגע לא טוב לך אז הטוב יגיע מאוחר יותר
רק כדי שתוכלי להעריך אותו אח"כ!
מווואה אוהבת
ופה בשבילך
*מאיה*
שלומית.. את כותבת כל כך יפה !!!!
אם בא לך לשתף..
אני פה.
אני מבינה מה את מרגישה .. אבל הכל יעבור .. מקווה 😊
QUOTE (נאפי @ 04/03/2007) מי זה מאמי?
הם חברים?
את חייבת להיות חזקה
אני בטוחה שתמצאי אהבה טובה
אבל תרימי את הראש
אני יודעת שזה לא קל
אבל את תשכחי אותו עם הזמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפיי
אוהבבבת אותךך
QUOTE (koka15 @ 04/03/2007) QUOTE (נאפי @ 04/03/2007) מי זה מאמי?
הם חברים?
את חייבת להיות חזקה
אני בטוחה שתמצאי אהבה טובה
אבל תרימי את הראש
אני יודעת שזה לא קל
אבל את תשכחי אותו עם הזמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפיי
אוהבבבת אותךך
תודה מאמי,
ותראי ת'תשובה למורן [ :
אוהבת 3>
QUOTE (פיקולו @ 04/03/2007) שלומיתייי בובה שלי
את חייבתלהיות חזקה כי את תראי אותם עוד בחיים שלך
את חייבת להיות חזקה ולא להישבר כי האהבה
תבוא אלייך רק סבלנות יהיה טוב
החיים יכולים להיות מסובכים וקשים אבל עם זה טובים ומחייכים
את בוחרת איך להסתכל עלייהם
תחשבי חיובי יהיה חיובי
תתני חיוך מאושר ויהיה לך טוב זה עוד צעד קטן לאושר האין סופי שמחכה
לך בפתח רק צריך להזמין אותו להיכנס
תשתוללי תהני ותצחקי כי חיים רק פעם אחת...
אל תבזבזי את החיים על עצב ודמעותתת!
אוהבתךךךךךךךךך
ופה בשבילך תמידדדד
לפ יוווו
מור'צי 😊
תודה רבה רבה מתוקה אחת !!!
את ממש ממש צודקת !
אבל אין מה לעשות,
יש גם רגעים קשים בחיים, לצערי. . 😢
אני מקווה שיהיה טוב עם הזמן 😊
3> אוהבת המון !
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 04/03/2007) שלומיתיי קודם כל את כותבת ממש יפה😊
דבר שני אני חושבת שאם משו בך לא נותן לך לשכוח
זה אומר שעמוק בפנים את עדיין מרגישה שיש בינכם סיכוי,
שאולי בכל זאת את תהיה איתו...
ואם זה ככה אז למה שלא תנסי להקשיב לתחושות בטן?
למה שלא תמשיכי להתקרב אליו למרות שיש לו חברה?
(כן כן זה מגעיל אני יודעת..אבל באהבה כמו במלחמה הכל מותר לא?! 😉)
אם הוא מחבב אותך זה כבר אחלה התחלה
וזה עוד יכול להמשיך לא?
קצת אמונה וניסיון! --> "אם תרצו אין זו אגדה"😛 אחלה משפט!
ותמיד תזכרי שמה שצריך לקרות - קורה
ואם כרגע לא טוב לך אז הטוב יגיע מאוחר יותר
רק כדי שתוכלי להעריך אותו אח"כ!
מווואה אוהבת
ופה בשבילך
*מאיה*
מאיוש, תודה רבה רבה בובי [ :
את ממש ממש צודקת!
וכן, אני באמת חושבת שיש בינינו סיכוי. .
אבל אני לא יודעת מתי זה יקרה \ :
ומה אכפת לי מחברה שלו,
סתם כונפה חחחחחחחחח
הוא בעצמו מתקרב אליי,
יעני שואל עליי שאלות וכאלה 😨
קיצר, תודה רבה מאמי ,
אני ייקח את זה לצומת ליבי 😁
אוהבת !. .