QUOTE (hila1990 @ 04/03/2007) שלומית.. את כותבת כל כך יפה !!!!
אם בא לך לשתף..
אני פה.
אני מבינה מה את מרגישה .. אבל הכל יעבור .. מקווה 😊
תודה רבה מותק 😁
וגמאני מקווה (:
מואה 3>
שלומיתי יפפפה שלללי ,
יהיה בסדר בובייי...!#$
כמו שכבר אמרו, מה שצריך לקרות--> קורה..
וזכרי, דברים לא טובים קורים כדי שכשיבואו הדברים הטובים נדע להעריך אותם..
תפנימי את זה טוווב טוווב מאמי.. :]
מואאאאאאאאאה (:
QUOTE (רוווותמיXD @ 05/03/2007) שלומיתי יפפפה שלללי ,
יהיה בסדר בובייי...!#$
כמו שכבר אמרו, מה שצריך לקרות--> קורה..
וזכרי, דברים לא טובים קורים כדי שכשיבואו הדברים הטובים נדע להעריך אותם..
תפנימי את זה טוווב טוווב מאמי.. :]
מואאאאאאאאאה (:
רותמווש,
תודה רבה (:
את צודקת ברמות!
אוהבת מללא . . 3>
😮 😮 😮
איך לא סיפרת לי דבר כזה ?!
מה את שבורה?
קוקי😢
אני יודעת שאני הבן-אדם שאת הכי ל=א צריכה לשמוע את זה ממנו ,
אבל אל תבכי על בן תאמיני לי הוא עוד יתחנן שתהיו ביחד ,
אני יודעת . תסמכי עליי אני מרגישה את זה ואם משהו בך אומר לך לא לשכוח אותו
אל תשכחי , אינטואיצייה לעולם לא משקרת \;
אז יהיה בסדר , אם יפרדו בסוף תזכרי את זה
כי לדעתי יש פה משהו מעבר למחבב , את יודעת שאני לא טועה בדברים האלה
וממ... יום ראשון הייתי בפורום את לא מבינה מה היה ,
לא חשבתי שככה אני יתאהב , הוא לא יוצא לי מהראש
קיצור , חיים שלי אני אוהבת אותך וכשאת כאן ..
תשלחי לי הודעה או לפרטי או לפלאפון מקסימום אני יתקשר אלייך
ביי אהובתי 😘