פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד כשהאהבה מתבררת כבלתי אפשרית 3/> ....

כשהאהבה מתבררת כבלתי אפשרית 3/> .

✍️ Georgiana 📅 28/02/2007 18:03 👁️ 595 צפיות 💬 24 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
[B]הכל התחיל שאיתי נכנס לכיתה החדשה שלי
כיתה י'-8 הכיתה הכי מגניבה בבצפר!
ככה חשבתי לפחות,
היו איתי כל הילדים מהשכבה הקודמת של כיתה ט'
הוא נכנס..כמובן באיחור והוא הסביר לשגית המורה
שהוא לא מצא את הכיתה ושהוא מצטער נורא
על כך שאיחר!
הוא נעשה אדום לאחר שכולם ציחקקו בלחש אחד עם השני
וריכלו מאחורי הגב שלו אחד עם השני שהם חשבו שהוא בכלל לא שם לב.
בסך הכל, הוא היה די מסכן בהתחשב שהוא ילד חדש מבצפר אחר שגם שמה אפחד לא יודע אם היו לו או לא היו לו חברים בכלל.
אני בהתחלה ריחמתי עליו קצת.
כי העמדתי אותי במקומו איך אני הייתי מרגישה אם היו עושים לי את זה ואני לא הייתי מכירה אפחד וכולם היו צוחקים עליי?..
זה בטח להרגיש מפוחד לא רצוי וכאלה דברים.
אז לא השתתפתי "הפעם", בצחוקים!
כי אני כזאתי שתמיד משתתפת בכל הצחוקים ובכל הדברים הכיפיים יותר וזה..
אם מישו יורד על מישו חלש יותר אני באה וצוחקת
אני פשוט לא הכרתי את עצמי ככה שפתאום שכולם יורדים על מישו חדש בכיתה ואני מגנה עליו..
אבל לא ממש הגנתי עליו..יותר חשבתי על זה.
וגם חשבתי שאם אני יגן עליו אז כולם יצחקו עלי.
אז...חשבתי וחשבתי וחשבתי.....
עד שהגעתי למסקנה..

"ססתתתממוווווו ככבבררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
צעקתי לכל הכיתה..

"אם היו עושים לכם את זה איך אתם הייתם מרגישים הא?"

שאלתי אותם..

ולפתע..כולם שתקו לא ציפיתי שזה מה שיקרה..
אבל קרה מה שקרה וזהו.

ומה אני יגיד לכם?..כל מה שאמרתי לכיתה היה שוה את מה שראיתי עכשיו..
הוא הסתכל אליי וחייך לי
ואני חייכתי בחזרה אבל מן חיוך ביישני שלא יודע מה לעשות..חח 🙄 😁

ואז...

~צלצול~


הלכתי לי במסדרון שלפתע מישו משך אותי אחורה עצם לי את העיינים והתחיל להוביל אותי
לשירותים...
"אאממאאללל'ההההה מייזהה?!?!?!.... " 😢



מקווה שאהבתתםם המשך בהכי קרווב!!!!

----------------------
ג'ורג'י;]
3>
[B]מסתתבר...שזה איתי..כן הילד החדש מהכיתה החדשה שלי.
הוא משך אותי לשירותים עכשיו אני הכי פחדתי כי שירותים זה לא מסמל משו טוב..
חשבתי שהוא הולך לאנוס אותי או משו כזה..
אבל מסתבר שלא..
הוא הסתכל עליי בעיינים מבריקות כאלה כמו של הכלבים העצובים..
ואז...פרץ בבכי על הכתף שלי..
וככה הייתה השיחה שלנו..

איתי: אני רוצה ללכת מפה !
אני: לא ..אל תיהיה כזה פחדן תראה להם מי אתה אני בטוחה שיש לך הרבה מה להציע!
איתי: לא אני רוצה ללכת מפה..
אני: כן?..אז למה משכת אותי לפה לשיחים בדיוק?
איתי: כי...כי רציתי לומר לך תודה..על זה שהגנת עליי..אפחד לא הגן עליי ככה ב-ח-י-ם-!
אני: זה שום דבר באמת..אבל רק שתדע שלא לכל אחד הייתי עושה דבר כזה..כי אתה יודע צריך לאזור המון אומץ כדי לצעוק את זה מול כל הכיתה..חחחח
ואז שנינו צחקנו..

ואז אמרתי לו..

אני: אל תדג תיהיה איתי וההההכככללללל יהיה בסדר!
איתי: סבבה!..אני מאמין לך ונשאר בגללך או בזכותך..מה שתרצי=]
אני: אוקעע...אממ..בא לך לבוא אליי אולי?..אתה יודע ...כזהה...ללמודד..
שלא נייהיה טיפשים מול כולם..חחחח
איתי: בטח שככן! אני יבוא! אזז.. מתי?!
אני: אממ...ככה בשש מתאים לך?
איתי: כן בטח!
אני: סבבה אז נתראה כבר.
איתי: רגעע!! מה הטלפון שלך?..חחח איך אני יידע איפה את גרה?..חח
אני: אהה נכוןןן..הנה 0584587458
איתי:תודה..רוצה גם את שלי?.
אני:כן בטח..
איתי: 0584584785
אני: טוב יאלה צכים להכנס לכיתה ! שיעור אחרוןן;]
איתי: כן נכון..יאלה בואי!

##############################

ככה הלכנו כל אחד למקום שלו
ואז אחרי השעה האחרונה הלכנו הבייתה ונפרדנו בנשיקה על הלחי😊
בבית..
הייתי על המחשב התכתבתי באייסיקיו..קצת במסנג'ר

שלפתע הסתכלתי רגע על השעון ותאום אני רואה שהשעה
5 וחצי!
אווו מיי גאאד!!!!! מה אני עושה פפההההה מול המחשבב??

רצתי להתארגגןןן אבל בשיא המהירות התחלתי לחפש בגדים כמו מטורפתתת
ומה קרה?...לא מצאתי כלום! הייתי חייבת ללכת לקנות בגדים באותו יום!
רק שהוא עוד מעט בא ואין לי זמן!
איך לא חשבתי על זה קודם
!????????
פתאום...


~טין טווננגג~~


הפעמון צילצל...

"אוויי שייייטטטטט"...אמרתי לעצמי..

"הוא הקדים".."הוא חייבב"?...

אז מה לעשות?..זרקתי על עצמי איזה דגמ"ח ' ואיזה גופיה לבנה..

והשפרצתי על עצמי קצת בושם..
ורצתי לפתוח לו את הדלת שלא יחכה שמה המון זמן!

הממשך בקרוב ..:]
אהבתייייייייייייי מחכה להמשךךךך
זה אמיתי?
"רצתי לפתוח לו את דלת שלא יחכה שמה המון זמן"

[B]

ואז כשפתחתי את הדלת פתאום ראיתי את איתי..
ילד בלונדיני עם עיניים שחורות מבריקות כמו הלילה ללא ירח.
כל כך מסתוריות..אבל זה הכי שוהה...
הוא לבש חולצה מכופתרת כמו של סטיב ארקל והרים ת'מכנסיים עד שהוא מחץ לעצמו ת'אימ אמאא של החחייםם!!!

זה היה מראה פשוט זוועתי..
עלינו לחדר שלי..ופתחתי את השיחה ככה..

אני: איתי..זה לא הולך ככה אתה חייב ממההפך! אני יהפוך אותך!
איתי: מה?..למה את מתכוונת בדיוק מהפך?..
אני: אני מתכוונת לזה שאתה נראה הולך ומדבר כמו חננה..!
איתי: תודה באמת..אבל מה אני יכול לעושת?.זאת הצורה שלי..אפפעם לא התייחסו אליי ולאפחד אחד לא היה אכפת מאיך שאני נראה כי גן לא היו לי ממש חברים בבצפר הישן..עד עכשיו את היחידה!
אני: אתה לא נוררמלליי!?..אתה חייב אבל מה חייב פשוט חובבהההה!
אין מחר אני ואתה בשוופיינג סטייל מטוורףף מובבן!?..מצדי אני ישלם עלייךך אבל אתה הולך להיות אחד הסטייליסטים בכיתה!
איתי: אממממ... בסדר...אני חושבב...


אז התחלנו ללמודד..היה קצת קשה וקצת לא מובן כי זה חומר של כיתה י' וזה קצת קשה..חחח
ואז הוא פלט משו...נראלי שזה היה בטעותת...כי הוא אמר אופפס אח"כ..
הוא אמר לי ...אני חושב שאני מרגיש משו אללייךך..
זה היה מאוד מהיר ולא הצלחתי כמעט להבין..לפחות ככה גרמתי לו להרגיש..
שלא הבנתי מה הוא אמר אז אמרתי לו "מה?!..."..
אז הוא אמר לי לא לא כלוםם ססתם השתתעלתיי..
ואז אחרי שלמדו עוד קצת..אמרתי לו אתה יודע מה?...נראלי שגמני מתחילה להרגישאלייך משו..

ואז הוא הסממיקק
וגגמני כמוובן=]

ואזז הוא אמר שהוא חייב ללכת אמא שלו מחכה לו לארוחת ערבב..
חשבתי שהוא סתם בורח כי הוא פחדןן...חננה כזה..

אבל הוא אמר לי שגם הוא מרגיש אליי משו...אז נראלי בעצם שהוא לא בורח..

טוב נו אמרתי לעצמי...נדבר מחר ..

אז ליוויתי אותו עד לדלת ואז אמרתי לו..
אני: נתראה מחר בשופיננג האא?.
איתי: אממ..כן בטחח..! הלוואי ותצליחי במשימה כי היא די קשה..חח
ואז שנינו צחחקנוו...
ואז אמרתי לו אולי לא תלך עכשיו הביתתה..
הבאתי לו את הטאלפון..
קח תתקשר לאמא שלך שאתה נשאר פה לארוחת ערב=]
אמא שלי הכינה עוף..
ואל תדאגג הוא לא עם שפפעת!!
ואנחנו רק צצחקנו!=]]
אין אין הוא ילד כזה חמודדד..
אם הייתם פוגשים אותו בהתחלה היתם אומרים בטח איזה חננה וכאלה.. אבל אין עליו.. הוא נהפך להיות ממש ידיד נפפש...אח תאום שלי!
ואז באייסי כתבתי באווי..

###############

האח המושלם אצליי ואצללכם ללע!😛
ליטלוש&איתי'וושש==) פור אברר לייק דעעעע...

תתזרימו בכל הכוחח בביצצ''ססס===]]]

ללאבב יאאא...

ערב צח ערב זחח

################



אחרי ארוחת הערב הוא אמר לי...מה דעתך שאני ישאר לישון פה?...
ואז אמרתי לו...מה דעתך שלא תשאל אותי כאלה דבריםםם...

כאילו בבאאאאאאאאאאאאאררררררררוווווורררררר שאתתה יושןן פה גם אם לא היית שואללל היית יושן פפה!!!!!!! מצדי ללקבור אותך פה ואתה לא זז מפפה!!!!

ואז הוא אמר לי..

איתי: אל תדברי איתי על קבר, קבורה, מוות וכאלה..
אני מאוד רגיש בנושאים האלה..סוורי
אני: וואי אני מצצטערתת..לא יידעתי..אבל למה אתה כל כך רגיש בנושא הזה?
איתי: כי סבא שלי על סף מוות כל יום הוא יכול למות..ואני ממש פוחד מזה. אולי תקראי לי תינוק אבל זה מה שאני מרגיש..הוא היה איתי מאז שאני תינוק ואני הכי אוהב אותו בעולם..גם מכיוון שאין לי אבא אז הוא כמו אבא בשבילי ועכשיו שהוא חולה ככה אני בעצמי רוצה למות..ואם אני יאבד אותו..שום דבר לא יחזיר אותי כמו שהייתיי...אני יתתאבדד פשוט יעלם!
אז אם יום אחד אני לא ייהיה אל תתפלאי..
אני: ללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא....
אם ייקרה משו חס וחלילה אנחו נעבור את זה ביחד לא סתם יש אחיםם!!!
אומנם אנחנו לא אותה משפחההאבל אנחנו נתתגבר ביחדד..
תראה..גם סבא שלי לא במצב טובב...הוא גם ככה בערךך..
וגמני מאוד עצובה..
אבל אם יקרה לו משו אני ידע שזה בסדרר כי אפחד לא ישאר חי כל החיים..
תמיד מתיםם...יש כאלה חסרי מזל מתים מתאונה או ממחלה מגיל צעיר ויש כאלה עם המון מזל מתים מזקנה בגיל שצריך אחרי שהם עברו המון בחיים שלהם..
וסבא שלי עומד למות מזקנה..
איתי: באמת?...ואת לא כל כך לוקחת את קשה...אני רואה עלייך שאת גיבורה כזאת..חחח
"ערסית"...טחחחח...
אבל גם סבא שלי כככה...הוא גם עומד למות מזקנהה...הוא לא חולה או משו כזה..
אני: אתה יודע מה?
איתי: מה?
אני: אני יבוא איתך פעם לבית חולים של סבא שלך ונראה מה איתו..
ואולי פעם תבוא איתי לבית חולים של סבא שלי ונראה אם הם באותו מצב..חח
איתי: צ'בבה אגווזים!
אני: חיחי סבבה מאמי



##############################


טוב אחרי כל השיחת מוות הזאתי עלינו למעלהה..

שיחקנו קצת במחשבב שיגענו אנשים באייסיקיו
וססתםם ההתחררפנו..
עדד ש....
זה התגלגל למיטהה....
אני נפלתי על המיטה..והוא איכשהוא עליי..
זה הסתיים בנשיקה סוחפת עם לשון והרבה רוק..

---הנשיקהה הראשונהה שליי---
כמה מוזר שזה קורה כל כך מהר, לא הספקתי לראות את הניצוצות האלו שכולן מספרות לי עליהם..
אולי הן מדמיינות?...ואולי אני בכלל לא אוהבת אותו כמו שחשבתי?
ממ...
זה גרם לי לחשוב פעמיים.

--המשךך?--
אושריתי...
את זה אני אגלה לך בסווףף😛
להשאיר במתחחח:] חח

אוהבתת ואני אמשיךך תודה😊

3>
שלך
ג'ורג'יאנה 😁
התחלה יפה(:
מחכה להמשךך!

אוהבת מלאא
בריי כהן😊
איןןןןןןןןןןןן את חייבת להמשיךךך הרגת אותי עכשיו
סיפור מדהיייייייייםםםםםםםםםםםםםםםם משגעעעעעעעעעעעעעעעע
אהבתי מאוד מאודדד

את מוזמנת לקרוא תסיפור שלי "מרגישה אחרת"
מ-ד-ה-י-ם-😛
יאא, יפה רצצח [ :
תמשיכי מאמי
וואי ממש יפההההה =)
המשךךךך...
זה גרם לי לחשוב פעמיים בגלל שאיתי הוא ילדה ממש ממש חמודד
אבל אני לא יודעת..יש משו שמרתיע אותי ממנו ואני לא יודעת מה..
מן תחושה שאסור לי להתקרב אליו.

אבל הוא המשיך בנשיקה המדהימה הזאת.!
ואני גם😛
התנשקנו בערך 10 דקות רצוף..זו הייתה הנשיקה הראשונה והארוכה שלי😊
אממ..הואאא ממננשקק מעוללללללללללללללהההההה כאילו לא ידעתי איך אחרים מנשקיםם אבל היה לי כל כך טוב וטעים חח
אחרי כמה דקות של שתיקה אחרי הנשיקה..
הוא הסתכל עליי בעיניים מבריקות כאלו כמו חתול קטן;]
לא ידעתי מה לומר, להצטער?..לבקש עוד?..אולי בכלל לשתוק ?
מממ..חשבתי לעצמי עד שהוא פצה את פיו.."זה היה ממש טוב..כמה פעמים כבר התנשקת?"
אז עניתי לו בלחיים סמוקות 😁 "זאת הייתה הראשונה שלי"
איתי: "מההההההההההה?" את בטוחה?!? 😯
אני:"כן ...למה?"
איתי" זה היה ממממממש טובבב
אני: ומאיפהה לך??...כמה פעמים אתה התנשקת כבר?
איתי: אני?..פעמיים עם שתי בנות שהשתמשו בי וזרקו אותי כמו כלב רצו רק כנראה להתאמן בנשיקות ולזרוק אותי.:\
אני: ואיי...לא נעים.
איתי:תאמיני לי... עדיף לי לא להתנשק בכלל מאשר להגיע למצב שלי..לא נעים..
אני: צודק..

--------------------------------
טוב...אחרי השיחה הזאתת
הלכנו למטבחח לאכול משו..היינו רעביםם לייק טילים!
קיצורר
הוא ישב בשקטט ולא זז
כאילו ראה רוח
שאלתיאותו מה קרה לו..
הוא אומר שהוא חושב על החברות שהיו לו .
בהתחלה היה לי קצת קשה להאמין כי הוא בכל זאת חננה..ח=נ=נ=ה בכל מובן המילה.
פשוט חנבץ.
אמרתי לו..."צצצאא מהדיכי המסריחח הזההה , אני ואתהה זזנו מפה!"
הוא חייך ובא אחריי..
גנבתי לאימא ת'כרטיס אשראי וזזנו.
הוא לא הבין לאן הולכים וכל הזמן שאל..
אמרתי לג'פרי שישתוק ולא יגיד לו לאן נוסעים.
ואז...הגענו לקניון "שבעת הכוכבים".
הוא אף פפעם לא היה בקניון הזה ואני??...השומרים כבר לא מבקשים ממני לפתוח תיק.. כי נמאס להםם
וכל המוכרים בחנויות שמה כבר מנופפים לי לשלום מהחלון(: 😁
הוא לא הבין איך כולם מכירים אותי שמה.
ונכנסנו לחנות קצת מפחידה בשביל ילד כזה חננה
"לי קופר"
הוא ראה בנים בשכבה שלנו שלובשים..אבל אפפעם לא היה בחנות.
מצאתי לו גי'נסס פצצה וגולף לבןן מעלף רצח!
מעל זה ג'קט חום מלוכלך כזה..ועל הכל מן מעיל ג'ינס אפור כחול כזה..
(חורף, חורף)
לקחתי אותו לחנות נעליים וקניתי לו נעליים חומות מהממוותתתת!
אחרי זה עצרנו לאכול משהו.
ואז ג'פרי הקפיץ אותנו לספא איפשהוא בהרצליה
כל כך נהניהנווו!!
עשינו מסז'ים, פילינג עמוק, ג'קוזי מה לאאא מהה!??!
היה כל כך כיףף@!
הלכנו לאופטיקנה...הורדתי לו את המשקפיים בפעם הראשונה!
לקחנו לו עדשות מגע..בהתחלה הוא לא התרגלל אבל לאט לאט הסתדר לו העניין.
הוא כל כך שמח
ברגע שהגענו לבית שלי הוא מדד הכל ביחדד! יוו חשבתי שאני מתעלפפפפפפפפפפפפת!

😊
הוא היה כמו נסיךךךךךךךךךךךךך בלונדיני עיינים כחולותת ים עם הבבגדדדים האלוו והנעליים בגליי משקפפים!! יאוווו גרררררררררר
קיצורר..
אל תשאללוו וואה וואה כמה שהייתי עושה אותו באותו הרגע.חח 😨
אז הוא גם ממש שמח..
הגענו יום למחרת לבצפר והוא התלבש בבגדים האלו...
אני נשבעת לכםם בספר תורה שכלל הבנווווווווותת הסתכלו עליו לא הבינו מי זה
וישר התחילו לרכל במסדרון.
העיינים שלהןן יצאוו החוצצהההההה!!!
ואני? החזקתי לו את היד:]
כולםם קינאו בי ורצוו לאחוז בו גםם אבל זיביי!😛
הוא שלילילילילילי(:

רק כשנכנסנו לכיתה לא ציפינו שזאת תיהיה התגובה...:\

3>
שלכם
-ג'ורג'יאנה

המשךך!?!? 😊


תמשיכי(:
דורשתת המשך...

אוהבבת מלאא
בריי כהן😊
מדהייייייייייייייייים(:
המשךךךךךךךךךךךך
מ-ק-ס-י-ם-(:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך