מדהים!!!
המשךךךךךךךךךךךךך
מאק אוובר אי ליק איט!!
חחח
המשך.. 😛
אוהבת רחלוש =]]
המשךך=]
אז כשבאנו לכיתה ...כולם צחקו עליו
ושאלו "מה קרה התייפייפת פתאום יא חננה?"
כאב לי בשבילו...אבל כנראה שזה לא הספיק כי הוא רץ בבכי לשירותים.
הלכתי אחריוו מה הלכתי...רצתי@
!
הוא היה כלכך עצוב
ולא הבנתי למה כאילו אזמה אם יורדים עליך קח את זה בצחוקק ותיהיה בראש של כולם כזה..
אבלל מצד שניאני די מבינה אותו..
כאב לי עליו כל כך
הוא הביט בי בעיניים המדהימות שלו..
ואמר לי
"אף פעם לא אהבו אותי, אפחד לא אוהב אותי, ואפחד לא יאהב אותי אף פעם"
לא היה לי מה לומר לו..
ואני אוהבת אותו!
אבל בחייםם לא הייתי מעיזה לומר לו:S
הוא כנראה חשב שבגלל שלא אמרתי כלום אז כאילו הסכמתי איתו..
אבל זה ממש לא ככה:\
רק אם הייתי יכולה לומר לו..
למהה יצאתי ילדהה כל כך ביישניית למהה?!?!?
😢
כואב לי אני רוצה כל כך לומר לוווווווווווו!
הוא הלך הבייתה באמצע הלימודים..
אני המשכתי ללמוד כי מרוב ההברזות שלי יעיפו אותי בסוף.
אחרי הלימודים רצתי לסטודיו שלי לריקוד לחזרות כי כל הסטודיו שלי נסע לבולגריה לתחרות מחול..
אז הייתי בחזרות עד הלילה.
ואז הרמתי אל איתי טלפון..הוא לא רצה לענות לי..
ואימא שלו אמרה לי שהוא "ישן"
כאב לי כל כך ..
רציתי כל כך שיהיה לו אייסי או משהו שאני אולי אוכל לומר ל ו שאני אוהבת אותו באיסי או משו
בגלל שאני מתביישת פנים מול פנים וזה..
אבל אין לו..כי אין לו חברים למסכןן שלי..
אם הוא יפתח אייסי אני היחידה שתיהיה לו ברשימה:\
אני לא יכולה להבין אותו כי ברוך השם תמיד היו לי חברים.
ולו..פשוט אין...מעניין איך זה שאין לך אפחד ליידך😢
אפילו שאין לו אייסי כתבתי באוווי שלי:
---------------------------------
אוישש לפפעמים אתם צכים לשתוק!
פשוטט......ששששששששששששש!
3/>
לאפה ביי!
-------------------------------
היייתיי כל כךך עצובה ועצבניתת...
ועוד יומיים הטיסה לבולגריהה:\
הטיסה לשבועעעעע😊
ויהיה לי מבאס לדעת שהוא לא מדבר איתי ועם אפחדד במשךך שבועע:\
בקיצורר הגיע יום הנסיעה..
והוא עדיין לא ענה לטלפונים ושבאתי אליו הבייתה הוא לא היה נמצא..כן בטח.
אז נסעתיי לשלום שראשי צמוד לחלון המטוס ומעיניי הימנית זולגת דמעה חצופה שיורדת ונשברת על הרגל שלי.
השבוע הזה עבר עליי כל כך כייייייייףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
זכינו במקום ראשון בתחרות!
והיה ממש נהדר הבילויים שמה והכל😊
רק בטיסה חזרהה...התבאסנו כי פתאוםם הכל נגמר:\
ובכלל כשנחתנו..ראינו את ההורים והכל..
ההורים של איתי גם עמדו שם..
לא הבנתי למה בכלל...מה הקשרר פתאוםם!?
הבנתי הכל אחרי שהם סיפרו לי ש.....
המשךךך?!?!?😊
לאב יוו
-ג'ורג'ייאנוו'ש-
מדהיםם(:
המשךךךךך
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
יפפה(:
מחכה להמשך !
חג שמחח 😊
איזה סיפור מהמם!
אני מאוד מקוה שתמשיחי!!!
מכחה להמשךךךךך!!!!!!
33>
Liann
קראתי עכשיו הכל מילה אחת יש לי לומר לך
מושלם
ממש יפהה אבל ממש ממש ממשמ ממש ממש
איך אני יגיד לך את זה פשוט בלי לבלבל לך במוח יש לך כישרון
תמשיכי
>אם את רוצה יש לי כאן גם סיפור שונה בדיוק כמו כולם תרצי תקראי לא תרצי לא צריך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
ווווווווווווווווואיי..
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאפה!!!
חחח
רק קצר..
המשךךךךךךךךךך 😛
מחכה מאמי, מאוהבת בסיפור..
ומסכן איתי, איזה מניאקים!!, אוף באמת אנשים לא יודעים מתי לסתוווווווום!
אז הסיפור פשוט יפייפה!!!
אוהבת רחלוש =]]
בטח המשךך..;]
קראתי הכל אהבתי ללגמרייי