אושרייי מאמי שלי אתה תמצא את האושר
כי הוא מגיע לך והוא מחכה לך איפשהו!
ונכון לוקח זמן אבל זה רק כדי שאח"כ תעריך אותו!
אז יאללה תצעד קדימה ותמשיך לחפש אותו בחיוך מרוח על הפנים
ואנחנו תמיד פה בשבילך!
מוואה ענקית ענקית
*מאיה*
אויי מאמיייי יהיה בסדר בסוף אתה רתאהה..
הקטע שכתבת העביר בי צמרמורת.. ריגש אותי מאודד..אל תשכח שלפעמים יש ירידה לצורך עלייה.
יהיה בסדר- אם אתה צריך משהו אני פה בשבילך 😊
פשוט מוכשר אתה !!
מ ד ה י ם .
ובאמת, איפה האושר אנשיםםם ?! :[
יש לי שתייייי ידיים לתת לך...
רק אל תיפפול ..
זכור שיש אנשים שמעריצים אותך,
כמוני .. אהובי 😊
מדההים..
ולכולם יש משברים כאלה, שלא רואים שום דבר חיובי בחיים..
וזה יעבור..אני בטוחה.
אתה תראה שהכל יסתדר לך בסוף ואתה תחייך חיוך אמיתי שבאמת יבוא מאושר !
תמיד כאן בשביללך
ליאני (:
אושרייי איזה שיר העביר בי צמרמורות
שכאלווו... ממש עצובב
אבל אמרתי לך שתמיד תיהיה לך את היד הזו ולא פעם:]
החיוך הוא קו עקום שמיישר הכול ...
אל תיתןו למשהוא קטן וחבר ערך לשבור אותך
תתעודד תיהיה חזק כלום לא ישבור אותך תיהיה חלש תישבר...
האושר הוא רצון פנימי
עם תרצה אותו כל כך ומכול הלב הוא יבוא בהדרגה ועם תרצה
ממש ממש ממש ממש הוא יבוא בעוצה אדירה ולא יגמר
כי לרצות אושר זה לא מספיק אלט גם לכוון שיגיעעע
אוהבתךךך מלאאאאאאאאאאא
אל תפסיק לרשוםםם
אתה כזה מוכשר...
לפ יוווו
מור'צי 😊