צועד בדרך לא דרך,
דרך אפופה במכשולים
לא מוצא לחיים ערך,
איפה האושר שעליו כולם מדברים?
החיוך איבד את דרכו,
האושר טעה בהחלטתו,
דילגו מעליי כאילו אני לא שם,
וזו הסיבה שכעת מטפטף הדם.
צועד בדרך לא דרך,
דרך אפופה במשכולים
לא מוצא לחיים ערך,
איפה האושר שעליו כולם מדברים?
סתם פריקה זוועתית... 😊
נמאס לי.. אם רק היה מישהו שיחזיק את היד
ויעזור לעבור בשביל שנקרא "החיים"... 😢
וואו................
אין לי מה להגיד 😮 😢 . .
זה היה מרגש,מדהים, ועצוב כ"כ..
אושרי, מתי תחייך שוב \ : ?. .
עצובבבבב 😢
מזהה לאאן נעלם אושריי החייכן ..?
מה קרה מאמיי? 😢
אוההבתת מלאא
בריי כהןן 😊
הוא אף פעם לא היה....
עצוב להגיד, אבל כן..:\..
מי שמכיר אותי רואה אותי תמיד עם חיוך על הפנים,
אבל החיוך הזה כ"כ מזוייף.... חיוך מלא חלחלה.
אני שונא את עצמי על כך,אבל זו המציאות...
אבד לי האושר, ואני לא חושב שהוא הולך לחזור....
:'(
אושרי ,
אל תדבר ככה!
זה לא נככון...
הכל יהיה בסדר .
תן לזמן לעשות ת'ששלו ..
ממש יפה מה שכתבת
ואפפיילו ממרגש !!
QUOTE oshri_Ok פורסם ב 26/02/2007
הוא אף פעם לא היה....
עצוב להגיד, אבל כן..:\..
מי שמכיר אותי רואה אותי תמיד עם חיוך על הפנים,
אבל החיוך הזה כ"כ מזוייף.... חיוך מלא חלחלה.
אני שונא את עצמי על כך,אבל זו המציאות...
אבד לי האושר, ואני לא חושב שהוא הולך לחזור....
:'(
אושריי אל תדבר ככה
זאת תקופהה מסריחה
והיא עוד תעבורר
הכל יהיה פסדרר
אוההבתת מלאא
בריי כהן
תביט בעיניים של הסובבים אותך ותראה את האושר הטמון גם בעיניך 😊
הכל לטובה, הכל יהיה בסדר מ^י^ל^ה (:
אני רוצה לראות ח-י-ו-ך- 😁
אני יודע שאתן צודקות, זה נכנס לי ללב, אבל לפעמים לא מתממש.
אני מלא עכשיו בפסימיות,אבל כהרגלי, אני אתמלא באופטימיות בחזרה..
נקווה שבמהרה..😊
לידור... עיניים של הסובבים אותי?
לא מרגיש שיש כאלו...
אושריי תאמין לי שגם עם אתה לא רואהה,או לא מרגיש את זה
זה נכוןן..!
וכן צריך להיות אופטימי,ולא להרים ידדיים בכזו קלותת..
נקווה שהתקופהה המגעילה הזאת תעבור כמה שיותר מהרר
ובנתיים תנסהה ליייך כמה שיותרר..
אוההבתת אותך מלאאא
בריי כהן😊
QUOTE (oshri_Ok @ 26/02/2007) אני יודע שאתן צודקות, זה נכנס לי ללב, אבל לפעמים לא מתממש.
אני מלא עכשיו בפסימיות,אבל כהרגלי, אני אתמלא באופטימיות בחזרה..
נקווה שבמהרה..😊
לידור... עיניים של הסובבים אותי?
לא מרגיש שיש כאלו...
😢 אייף,
אושרי . אתה מחרפן אותי עם הפסימיות הזאאת \ : ..
😢
QUOTE (oshri_Ok @ 26/02/2007) אני יודע שאתן צודקות, זה נכנס לי ללב, אבל לפעמים לא מתממש.
אני מלא עכשיו בפסימיות,אבל כהרגלי, אני אתמלא באופטימיות בחזרה..
נקווה שבמהרה..😊
לידור... עיניים של הסובבים אותי?
לא מרגיש שיש כאלו...
אושרי זה שאתה לא מרגיש זה לא אומר שאין..
יהיה טוב בעזרת השם 😊
אושריי תאמין לי שגם עם אתה לא רואהה,או לא מרגיש את זה
זה נכוןן..!
וכן צריך להיות אופטימי,ולא להרים ידדיים בכזו קלותת..
נקווה שהתקופהה המגעילה הזאת תעבור כמה שיותר מהרר
ובנתיים תנסהה לחיייך כמה שיותרר..כי אני בטוחה שהרבה לא אוהבים לראות אותך עצובב
אוההבתת אותך מלאאא
בריי כהן 😊
אושרי, מבינה אותך..
זה מדהיםם..
ומלא בעצב..
נסה לחייך גם כשקשה, בסוף תמצא סיבה אמיתית להשאיר את החיוך 😊
מקווה שאתה יודע שכל דבר שתצטרך אני פה בשבילך תמידד..
דבר איתי..
אין לי מילים להודות לכן.. באמת.
זה הרבה יותר מורכב ממה שנראה לכן, אבל אני
מנסה לפשט את זה כמה שיותר.
כמו שאני עובר דברים ככה כולם עוברים דברים..
ולא כולם נשברים, כמוני.
אבל..
נשברתי, וקמתי. התחזקתי.
הראיתן לי את האור שבקצה...
תודה על שהארתן לי את העיניים..😊
מעיין- שלחי הודעה. עברתי כבר פעמיים על הרשימה שלי באייסי
ולא מצאתי אותך בין המחוברים..:S