הכאב מתחזק,
הלב עוד כואב. .
הנשמה נחתכת,
ואני נשברת. .
הלב עוד אוהב,
ולא רוצה לשכוח. .
למרות שזה כואב,
לראות אותך ולברוח. .
הכאב ממשיך וממשיך,
ולא מפסיק. .
לא יכולה יותר,
כי הכאב רק גודל. .
האהבה הזאת אותי שורפת,
האהבה שאמורה להיות שמחה ומעודדת. .
היא רק -
הורסת, ו- שורפת - . .
שורפת אותי מבפנים,
למרות כל החיוכים שמבחוץ. .
השמחה מבפנים?
כלל לא קיימת. .
ואני? מסתירה אותה עמוק עמוק,
בסתר. .
כל כך קשה לי בלעדיך,
שאתה שלה. .
שאתה לא מבין עד כמה כואב לי,
שאתה -אוהב- רק אותה. .
ושוב - הכאב מתחזק,
והדמעות זולגות. .
העצב רק הולך וגובר,
ואני נשארת עם האכזבות. .
ואואואואו שלומיתייי....
זה פשוטטט
אין לי מילים 😮
כלכך יפהה..
ומרגשש😊
תמשיכי לכתוב תמידד!
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
QUOTE (koka15 @ 24/02/2007) ואואואואו שלומיתייי....
זה פשוטטט
אין לי מילים 😮
כלכך יפהה..
ומרגשש😊
תמשיכי לכתוב תמידד!
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
😁 חח תודה מאמי,
ממש גרמת לי להסמיק !
וזה לא טוב D =
3>
חעחעחעעחעח 😂
שלומיתיי להסמיק זהה בריאא
ועוד מאיך שאתת כותבתת יש ועוד איךך ממה להסמיק!!
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
QUOTE (koka15 @ 24/02/2007) חעחעחעעחעח 😂
שלומיתיי להסמיק זהה בריאא
ועוד מאיך שאתת כותבתת יש ועוד איךך ממה להסמיק!!
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
😂
חחחחחחחחחחח
ממש XD
שום ממשש 😊 😠
זה יפההה!!!
ואניי קבעתי זהו!
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
^^
טוב טוב 😊
טנקקס..... !@ (:
וואו ! זה מדההים !
את כותבת כל כך יפה..מרגשש..
אהבתי [:
אוהבת מללא
ליאני 😊
איך רואים שכתבת ממקום פגוע..
מבין את ההרגשה, פחות או יותר..
תחייכי, יהיה כבר טוב.. בסופו של דבר!😊
יאא בובי עוד שנייה אני בוכה פה!#$
כתבת פשוט מ = ד = ה = י = ם :]
חבל שאת מרגישה ככה =\
אבל בעזרת השם יהיה בסדר, אני בטוחה ((:
עוד מעט את תיזכרי בתקופה הזאת ותצחקי.. =]
דברי איתי.. :|
QUOTE (ליאןןן16 @ 24/02/2007) וואו ! זה מדההים !
את כותבת כל כך יפה..מרגשש..
אהבתי [:
אוהבת מללא
ליאני 😊
תודה רבה מאמי (:
ומי שמדברת,
את כותבת הרבה יותר יפה 😛
אוהבת 3> . .
QUOTE (oshri_Ok @ 24/02/2007) איך רואים שכתבת ממקום פגוע..
מבין את ההרגשה, פחות או יותר..
תחייכי, יהיה כבר טוב.. בסופו של דבר!😊
צודק \ : . .
וחבל שזה קרה גם לך. .
אני מחייכת בכל זאת, אל תדאג ! (: 3>
QUOTE (רוווותמיXD @ 24/02/2007) יאא בובי עוד שנייה אני בוכה פה!#$
כתבת פשוט מ = ד = ה = י = ם :]
חבל שאת מרגישה ככה =\
אבל בעזרת השם יהיה בסדר, אני בטוחה ((:
עוד מעט את תיזכרי בתקופה הזאת ותצחקי.. =]
דברי איתי.. :|
😢 , איזה חמודה 😁
אל תבכי בגלל זה. . שטויות ! חח..
ותודה רבה (:
ואני מקווה באמת . .
והאייסי שלי לא עובד, אז אני כבר יתחבר שהוא יהיה טוב [ :
מדהיםםםםםםםם
איזה עצובב
שלומיתי את פשוט רושמת מדהיםםםם
תמיד פה בשבילך את יודעת...
אפילו הודעה בפרטי,אייסי
הכול יעבור בובה כמו כל דבר בחיים
רק צריך להאמין בזה שיהיה טוב ושהכול יסתדר
הכול לטובה...תתני חיוך:]
מור'צי 😊