QUOTE (פיקולו @ 24/02/2007) מדהיםםםםםםםם
איזה עצובב
שלומיתי את פשוט רושמת מדהיםםםם
תמיד פה בשבילך את יודעת...
אפילו הודעה בפרטי,אייסי
הכול יעבור בובה כמו כל דבר בחיים
רק צריך להאמין בזה שיהיה טוב ושהכול יסתדר
הכול לטובה...תתני חיוך:]
מור'צי 😊
תודה רבה נשממה (:
איזה מותק !
😁
שלומיתי יש תקופות יותר טובות ויש שפחות
כל החוכמה זה לדעת לעבור את כולן
ורק להתחזק מזה!
אל תדאגי זה יעבור כי מגיע לך רק טוב!
רק תמשיכי להיות שמחה כמו תמיייד!
מוואה אוהבת המון
ופה בשבילך
*מאיה*
מדהיייייייייייים מאמי!!!!
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 24/02/2007) שלומיתי יש תקופות יותר טובות ויש שפחות
כל החוכמה זה לדעת לעבור את כולן
ורק להתחזק מזה!
אל תדאגי זה יעבור כי מגיע לך רק טוב!
רק תמשיכי להיות שמחה כמו תמיייד!
מוואה אוהבת המון
ופה בשבילך
*מאיה*
תודה רבה יפשלי 😊
ואת צודקת, אני יודעת 3>
אוהבת !#. .
QUOTE (מאמיever4 @ 25/02/2007) מדהיייייייייייים מאמי!!!!
תודה בובי 😊
מושלםםםם[:
תמשיכי לכתוב עודד
וואי שלומיייתת..
איזה מווושלםםםםםם!!!
וגמני הרגשתי ככה תאמיני לי ושעוד זאת היתה החברה הטובה שלי שזה בכלל חרא ושעוד היא ידעה שאני אוהבת אותו..
ועדיין היא ממשיכהה!!
אבל את תראי שהכל יהיה בסדר..
אני כבר התגברתי פחות או יותר 😊
ואני מאמינה שגם את תתגברי [ותתבגרי חחחח סתם 😛 ]
ואת תכירי מיישו שיאהב אותך..ואת תראי שיהיה לך רק טוב =]
אוהבתותךך המונמוןןןן..
נענענע...
QUOTE (_ליווש_ @ 26/02/2007) וואי שלומיייתת..
איזה מווושלםםםםםם!!!
וגמני הרגשתי ככה תאמיני לי ושעוד זאת היתה החברה הטובה שלי שזה בכלל חרא ושעוד היא ידעה שאני אוהבת אותו..
ועדיין היא ממשיכהה!!
אבל את תראי שהכל יהיה בסדר..
אני כבר התגברתי פחות או יותר 😊
ואני מאמינה שגם את תתגברי [ותתבגרי חחחח סתם 😛 ]
ואת תכירי מיישו שיאהב אותך..ואת תראי שיהיה לך רק טוב =]
אוהבתותךך המונמוןןןן..
נענענע...
יאא, גם לי קרה את זה \ :
חרא רצח. .
אני שמחה שהתגברת !
ואני לא רוצה לשכוח אותו,את לא מבינה?..
ולא אכפת לי מחברה שלו הזאת..
אני אוהבת אותו וזהו ! (:
אפילו שזה גורם לי לפעמים סבל. .
ותודה בובי 😁
QUOTE (שלומיתי144 @ 26/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 26/02/2007) וואי שלומיייתת..
איזה מווושלםםםםםם!!!
וגמני הרגשתי ככה תאמיני לי ושעוד זאת היתה החברה הטובה שלי שזה בכלל חרא ושעוד היא ידעה שאני אוהבת אותו..
ועדיין היא ממשיכהה!!
אבל את תראי שהכל יהיה בסדר..
אני כבר התגברתי פחות או יותר 😊
ואני מאמינה שגם את תתגברי [ותתבגרי חחחח סתם 😛 ]
ואת תכירי מיישו שיאהב אותך..ואת תראי שיהיה לך רק טוב =]
אוהבתותךך המונמוןןןן..
נענענע...
יאא, גם לי קרה את זה \ :
חרא רצח. .
אני שמחה שהתגברת !
ואני לא רוצה לשכוח אותו,את לא מבינה?..
ולא אכפת לי מחברה שלו הזאת..
אני אוהבת אותו וזהו ! (:
אפילו שזה גורם לי לפעמים סבל. .
ותודה בובי 😁
את מעדיפה להמשיך לאהוב אותו ולסבול??
את מוזרה חחחחח..
ומה כ"כ מיוחד בו שהוא שווה את הכאב שלך!?
והוא יודע שאת אוהבת אותו?
אני במקומך התעקשתי דווקא לשכוח אותו חחחח...
קצת מזדהה עם זה ..
בובי? יהיה טוב ,
מבטיחה לך!
QUOTE (מוררני @ 26/02/2007) קצת מזדהה עם זה ..
בובי? יהיה טוב ,
מבטיחה לך!
חבל מאמי \ : ,,
וכן, יהיה טוב [ :
תודה 3>
QUOTE (_ליווש_ @ 26/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 26/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 26/02/2007) וואי שלומיייתת..
איזה מווושלםםםםםם!!!
וגמני הרגשתי ככה תאמיני לי ושעוד זאת היתה החברה הטובה שלי שזה בכלל חרא ושעוד היא ידעה שאני אוהבת אותו..
ועדיין היא ממשיכהה!!
אבל את תראי שהכל יהיה בסדר..
אני כבר התגברתי פחות או יותר 😊
ואני מאמינה שגם את תתגברי [ותתבגרי חחחח סתם 😛 ]
ואת תכירי מיישו שיאהב אותך..ואת תראי שיהיה לך רק טוב =]
אוהבתותךך המונמוןןןן..
נענענע...
יאא, גם לי קרה את זה \ :
חרא רצח. .
אני שמחה שהתגברת !
ואני לא רוצה לשכוח אותו,את לא מבינה?..
ולא אכפת לי מחברה שלו הזאת..
אני אוהבת אותו וזהו ! (:
אפילו שזה גורם לי לפעמים סבל. .
ותודה בובי 😁
את מעדיפה להמשיך לאהוב אותו ולסבול??
את מוזרה חחחחח..
ומה כ"כ מיוחד בו שהוא שווה את הכאב שלך!?
והוא יודע שאת אוהבת אותו?
אני במקומך התעקשתי דווקא לשכוח אותו חחחח...
חחחחחח,
כן, הוא יודע. .
וגם כי אני רואה שהוא גם מרגיש אליי משהו,
בלי עין הרע 😨 😁
חחחחח
ואי אפשר לשכוח ! מה לעשוות. .
ואאאווו :[
עצוב וכ"כ מרגש יפה שליי
כתבת את זה עלייך ?!
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007) ואאאווו :[
עצוב וכ"כ מרגש יפה שליי
כתבת את זה עלייך ?!
תודה רבה מאמי 😁
וכן, זה עליי.. לצערי : /