פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

היה טוב וטוב שהיה (:

✍️ לולי48 📅 22/02/2007 21:38 👁️ 750 צפיות 💬 23 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 2
וואי מהמם 😊
המשךך!?

אוהבת מלאא
בריי כהן😊
וווווווווווווווווווווווווווווווווווואי איזה יאאאאאאאאאאאאאאאאפה!!!
אלוהים אהבתי את הסיפור!!

קראתי עכשיו את כל כל כל הפרקים

וזה










פשוט









מ-ד-ה-י-ם!


המממממממממממממממממממממממממממממממממממשך 😛
אוהבת המון רחלוש =]]
וואי בנות תודה ..כל כך כיף לי לראות תגובות כאללה (:
המשך מוקדש לכןן אהובות שלי !


פרק 17 -

אני – נועה את בסדר ? שאלתי אותה כי היא נראתה קצת מבוהלת.
נועה – כן.
אני – אוי מפגרות אני שונאת אותן.
נועה – כן גמאני אותן.
אני – אל תדאגי אנחנו נתנקם בהן. אמרתי תוך כדי שאני מוזגת לה כוס מים.
נועה – תודה מאמי.
היא נראתה כבר יותר טוב, נועה נראת ילדה כזאת חזקה עם מלא ביטחון אבל ברגע הכל יכול לרדת לאפס, אם אומרים לה מילה לא במקום או מאיימים עליה, היא נהיית ילדה קטנה וחסרת ביטחון.

פתאום הטלפון שלי צלצל.
אני – הלו ?
..- לאן הלכתן ?! פוחדות ?!
אני – סתיו תירגעי ואל תתקשרי יותר ! מפגררת לכי תיזדייני סתומה !
סתיו – חחח רוני תישמרי על הפה שלך כי לא יהיה לך טוב.
אני – אממא טוב ביי זונה.
אמרתי וניתקתי לה בפנים, אוי ילדות יכולות להיות כל כך מסכנות.

לנועה היה מבט מפחוד על הפנים מייד אמרתי לה שהכל יהיה בסדר והרגעתי אותה.
השעה הייתה כבר 2 ונועה הלכה הביתה.
ישבתי בחדר וחשבתי מה אני יכולה לעשות כדי להתנקם בסתיו.
פתאום עלה בי רעיון מייד התקשרתי לרועי.

רועי – הלו ?
אני – מה קורה מאמי ?
רועי – הכל בסדר מה איתך יפה ?
אני – בסדר, תקשיב אני צריכה ממך טובה.
רועי – כל דבר, דברי.
אני – לא בטלפון אתה יכול לבוא אלי ב5 ככה ?
רועי – סבבה , נתראה, ביי חיים שלי.
אני – ביי מאמי.

חייגתי את המספר של נועה.
נועה – הלו ? ענתה לי בקול ישנוני.
אני – נועה ? הערתי אותך ?
נועה – כן, לא נורא, קרה משהו ?
אני – אממ לא אבל חשבתי על דרך להתנקם בסתיו.
נועה – מה ?
אני – בואי אלי ב5 ככה ואני יסביר לך זה לא לטלפון.
נועה – סבבה מאמי.
אני – ביי אהובתי.
נועה – ביי אהבת חיי.

בינתיים עד שהם באו סידרתי טיפה את הבית, אץ הדברים במקום שמתי חטיפים על השלוחן וקולה.
היתיישבתי ונחתי טיפה ואז רועי בא.

רועי – מאמי מה קורה ? שאל ונישק אותי.
אני – חח הכל בסדר מה איתך ?
רועי – מושלם !
אני – שמחה שאתה שמחה.
רועי – שמח שאת שמחה שאני שמח.
אני – שמחה שאתה שמח שאני שמחה שאתה שמח.
רועי – שמח שאת ..
אני – חח טוב די הבנו ..שנינו שמחים (:
רועי – אני אוהב אותתך.
אני – גמאני אותך.
רועי העלה חיוך על פניו.
רועי – עדיין לא אמרת לי את זה. חח
אני – אה לא ? אופסס חחח
רועי – יאאאווו בואי ניהיה ביחד כבר !
אני – עדיין לא , לא רוצה עדיין.
רועי – טוב אני יחכה לך כמה שתירצי, אבל עדיף מהר !
אני – חח טוב.
רועי – נו אז על מה רצית לדבר איתי ?
אני – אה רגע צריך לחכות לנועה.
רועי – נועה ?
אני – חח כן, אתה תבין כשהיא תבוא.
רועי - טוב ..

נועה דפקה בדלת והלכתי לפתוח.
נועה – היי מאמי.
אני – היי בובי. אמרתי ואמרנו שלום בפה (:
נועה – שלום רועי מה שלומך ? אמרה והסתכלה עלי בחיוך זדוני.
רועי – בסדר נועה מה איתך ?
נועה – ברוך השם !
רועי – נו על מה רצית לדבר איתנו ?
אני – טוב אז ככה ..
זה היה קצצצצצצצצצצצצצצר
אבל מושלם!!

פשוט מושלם!!
התמכרתי לסיפוווווווווור..

המשך -דחווווווווווווווווף!- 😁

אוהבת המון רחלוש =]]
פרק מושלםםם(:
המשךךךך..

אוהבבת מלאא
בריי כהן😊
הנה המשך בנות ..
אני נוסעת אזזז לא יהיה המשך עד יום שני ..חחח סורי |:

אוהבת אותכן (:

פרק 18 -

אני – הבנתם ?
נועה – וואי את רעה (:
רועי – חח למה דווקא אהבתי, מה שתצטרכי שנעשה אנחנו כאן סבבה ?
חוץ מזה נועה מה את מגנה עליה אחרי מה שהיא עשתה לכן ?!
אני – הוא צודק, תקשיבי את רוצה לעשות את זה או לא ?
נועה – אמממ ..
אני – חחח את עושה חושבת ?!
נועה – חחח סתם מפגרת בטח שאני רוצה !
אני – יאללה סבבה , רועי תארגן מה שביקשתי ממך אוקיי ?
רועי – בכייף יפה שלי, טוב אני חייב לעוף התחלתי עבודה חדשה (:
אני – וואי בהצלחה מאמי. נתן לי נשיקה בפה ולנועה בלחי והלך.

נועה – פששש אז זה רציני כבר אה ?
אני – חח לא אנחנו לא חברים , זה בינתיים עד שאני יהיה סגור על עצמי.
נועה – אה , חחח אני בעד שכמבקרם.
אני – חח אני יודעת.
נו אז נועלה מה איתך ? מה עם נרי ?
פתאום נזכרתי בו, הרבה זמן לא קיבלתי עדכון. ( רני הוא ילד שנועה אוהבת , שטני עם עיניים ירוקות, חתיך )
נועה הסמיקה פתאום.
אני – חחחח אז אני רואה זה רציני !
נועה – חח לא מפגרת, היה ..אממ ..
אני – מה היה ?
נועה – התנשקנו.
אני – שלכשבעיית איזה חמודים, והוא אוהב אותך ?
נועה – הוא אמר שהוא מרגיש אלי משהו.
אני – וואי נועה איך אני שמחה בישבילך !
נועה – תודה יפה שלי אני אוהבת אותך !
אני – גמאני אותך !

ישבנו קצת ראינו טלויזיה ואז היא באה לי ביציאה.
נועה – תגידי את עדיין כועסת עלי ?
אני – נראה לך ? אם הייתי כועסת היית יודעת.
נועה -אני שמחה.
אני – גמאני שמחה.
נועה – אני גם שמחה על שחזרנו להיות חברות טובות טובות ואפילו יותר מפעם.
אני – חחח גמאני.
נועה – טוב מאמי אני עפה בהייתה , דברי איתי (:
אני – ביי מאמי.

נועה הלכה ואני ישבתי קצת על המחשב.
רשמתי אווי -

" לא כאן ,
נועה לווב יו 3> “

לא ישבתי הרבה זמן על המחשב והתחילו לשלוח הודעות.

--

עדן – רוני ?
( למי שלא זוכר עדן היא אחת מהבנות שרבה איתי )
אני – מה ?
עדן – את יכולה לדבר ?
אני – כן.
עדן – תיראי אני מצטערת, שמעתי על מה שקרה והבנתי שטעיתי.
את יכולה לסלוח לי ?
אני – לסלוח כן, לחזור להיות חברות, עדיין לא.
עדן – אני מבינה.
מספיק לי שאת סולחת ואני מקווה שעם הזמן גם נחזור להיות חברות.
אני – גמאני.
המשכנו לדבר קצת.
התגעגעתי לאייה, היא טל וסתיו היו כמו אחיות שלי.

--

נועה – הגעתי !
אני – יופי, מה שלומך אהובתי ?
נועה – והואלה בסדר, מה איתך מאמי ?
אני – סבבה לגמרי.
דיברתי איתה עוד קצת, סיפרתי לה על עדן.
נועה – תיראי, אני לא רוצה להתערב, תעשי מה שאת חושבת.
אני – בדיוק.

--

רועי – יפה ?
אני – אה מאמי ? איך היה בעבודה ?
רועי – משעמם, לא הייתי איתך.
אני – חח אני יבוא לבקר.
רועי - מה מאמי ? מה שלומך ?
אני – והואלה בסדר מה איתך ?
רועי – הכל טוב , יש לי שאלה.
אני – שאל.
רועי – יודעת מה זה לא לאיסי.
אני – חח על מה זה ?
רועי – עלינו.
אני – אהה, טוב מאמי אז אתה רוצה שניפגש מחר ?
רועי – בטח שאני רוצה !
אני – טוב חיים שלי !

--

דיברתי עם עוד כמה ילדים שהיה להם אכפת איך אני מרגישה אחרי המוות של טל.
פתאום נשלחה הודעה מיניב.

--

יניב - ?
בהתחלה התלבטתי אם לענות לו ובסוף החלטתי שכן.
אני – מה אתה רוצה ?
יניב – למה את מדברת אלי ככה ?
אני – מעניין למה.
יניב – אה, רוני אני מצטער לא יודע מה קרה לי היום.
אני – מאוחר מידי להתנצלויות.
יניב – רוני אנחנו צריכים לדבר אבל לא באיסי.
אני – אין לי על מה לדבר איתך, טוב אני הולכת ביי.
אמרתי לו מהר והתנתקתי המאיסי.

--

אמא בדיוק באה מהעבודה אז ישבתי איתה קצת ודיברנו, סיפרתי לה הכל, פתאום הרגשתי חופשי כזה איתה, שיתפתי אותה בריב עם החברות על מה שקרה עם טל והיא ..
היא תמכה עזרה ניסתה לתת עצה במה שיכלה והיא עזרה לי באמת.
שמחתי שהקשר שלנו משתפר שאנחנו מתקרבות.




יצא מעפן ודי מרוח כזה ..
פרק הבא יותר טוב ..מבטיחה !
פרקק יפהה(:
המשךך!

אוהבת מלאא
בריי כהן😊
פרקים יפים 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך