יפפפפה שלי , זה מדההים .. !
תוווווווודה :]]
QUOTE ואי זה מזכיר לי סרטטטטטטטט אחד..
סיפור אהבה בלתתי נשככח ?
חח כן , הבנתי שזה בגלל ההצגה. .אבל לא חשבתי על זה בכלל. .
O =
איזה עצוווווווב !!!!!
אמאללה
בתאללי אין על הכתיבה שלך שאני כל כך אוהבת [:
אני גם חשבתי שיש משהוא 'מסיפור אהבה בלתי נשכח':]
אבל מ דהיםם ועצובבבבבבבב
ממש אהבתייי
והכתיבה שלך פשוט מדהימההה
שוטפתת עמוקההה
איך קיוותי שדני ורותם היו ביחד י'הורסתתת חחח
תמשיכי לרשום תמידדדדדדדד
מור'צי 😊
יוו אמא איזה מרגש...
אהבתייי =]
אלוהיים !!
זה כל כך יפהההההההההההההההההההההההההההההההה
את כישרוניתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת....
תמשיכי ליכתוב תמייד =]
מזה אהבתי, גם ירדו לי דמעותת 😢
זה כזה עצוב.