יאא שלומיתי..
אמרתי לך שהכישרון הוא בדם?! חחחחחח
יפה את כותבת מהממם
ובאמת חבל שהייתה לך תקופה לא טובה..
אבל העיקר שעברה לא? 😉
מווואה ותמיד פה בשבילךך
*מאיה*
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

