בצבע לבן אני אצבע את הענן,
בצבע ורוד אני אצבע את הווילון.
בצבע כחול אני אצבע את השמיים,
ובצבע תורכיז אצבע גם את המיים.
בצבע צהוב אצבע את השמש,
בצבע ירוק אצבע את הדשא.
בצבע חום אצבע את האדמה,
ובצבע שחור אצבע את הנשמה.
- - - - -
זה חיבור מלפני ש-נ-ה !
ואו, עכשיו מצאתי אותו XD
כי אני מסדרת ת'שידה שלי 😂
אבל אהבתי אותו,
עצוב רצח \ :
אמאאאאא איזה יפההההההה
רק חבל שאת הנשמה דווקא בשחור
אהבתייי כישרוניתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (G-A-L @ 13/02/2007) איזה עצווווב 😢
אהא 😢 ..
QUOTE (נאפי @ 13/02/2007) אמאאאאא איזה יפההההההה
רק חבל שאת הנשמה דווקא בשחור
אהבתייי כישרוניתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי 😊
וכן, באמת חבל..
הייתי עצובה רצח שנה שעברה \ :
אבל עכשיו פחות (:
וואווו איזה יפהההה
ובאמת עצוווב...
לאב יווו יפה שלי..
ואל תהי עצובה 😛
הכל עוד יסתדרר..חח
אם את עצובה כרגע בכלל כי זה מלפני שנה XD
QUOTE (_ליווש_ @ 13/02/2007) וואווו איזה יפהההה
ובאמת עצוווב...
לאב יווו יפה שלי..
ואל תהי עצובה 😛
הכל עוד יסתדרר..חח
אם את עצובה כרגע בכלל כי זה מלפני שנה XD
תודה רבה מותק [[:
ואוהבת גם 3>
ועכשיו אני לא עצובה, אל תדאגיי ;]
QUOTE (שלומיתי144 @ 13/02/2007)
ובצבע שחור אצבע את הנשמה.
- - - - -
זה חיבור מלפני ש-נ-ה !
ואו, עכשיו מצאתי אותו XD
כי אני מסדרת ת'שידה שלי 😂
אבל אהבתי אותו,
עצוב רצח \ :
וואאו. .חזקק ועצובבי P:
שלומיתי ?
כמה שאת רקובבה ? את מוככככשררת. .וזה ?!
מכפפר על ה-ככל
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 13/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 13/02/2007)
ובצבע שחור אצבע את הנשמה.
- - - - -
זה חיבור מלפני ש-נ-ה !
ואו, עכשיו מצאתי אותו XD
כי אני מסדרת ת'שידה שלי 😂
אבל אהבתי אותו,
עצוב רצח \ :
וואאו. .חזקק ועצובבי P:
שלומיתי ?
כמה שאת רקובבה ? את מוככככשררת. .וזה ?!
מכפפר על ה-ככל
😁
אחח בתאלל,
אני יודעעת...... אני יודעת......... DD =
סתאאאאם !!#
תודה רבהה ((:
וגם את , למרות שאת מלפפון שחור, את עדיין מוכשרת,
וזה מכפר 😊
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 13/02/2007) חעחע. .קופה רקובה :]
זית רקווב DD =
אאףף שחחור P:
[מה הקששר ?! ] 😂
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 13/02/2007) אאףף שחחור P:
[מה הקששר ?! ] 😂
😂
קשוור, בגלל שאת טיפשוווווונת , אז זה מכפר DD =
מממש יפההההההה
אהבתי נוראא
למרות שזה עצובב
אלתפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊
QUOTE (שלומיתי144 @ 13/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 13/02/2007) וואווו איזה יפהההה
ובאמת עצוווב...
לאב יווו יפה שלי..
ואל תהי עצובה 😛
הכל עוד יסתדרר..חח
אם את עצובה כרגע בכלל כי זה מלפני שנה XD
תודה רבה מותק [[:
ואוהבת גם 3>
ועכשיו אני לא עצובה, אל תדאגיי ;]
הוסרה דאגה מליבי 😛