--תותי--:תודה על התגובה בובההה:]
mayafi16:מאיושש תודה על התגובה שמחה שאהבת..
שלומיתי144:שלומיתיי תודה על התגובה מאמי וסורי על הדמעותת אוהבתךךך!
רעות233: רעותיי תודה על התגובה מאמי לפ יוווו!
Lid0ri: תודה על התגובה מאמי ולא אין לזה המשך:]
שירקה_הנסיכה:שירושש תודה על התגובה שמחה שאהבת 😛
-פשושית-: תודה על התגובה מאמי שמחה שאהבת:]
xX_NUNA_Xx: תודההה מאמייי על התגובההה ...
oshri_Ok: אושריקקקקק חיחיח לא נעלבתי שמחה שאהבתתתת
כה יש בזה דימיון אבל קשר למציאות:]
אוהבתךךךךךךךךךךךך!!
מור'צי 😊
lidorushit: תודה על התגובה מאמי שמחה שאהבת...:]
HeNNNNNNN: חנוששש תודה על התגובה בובהה
מור'צי 😊
QUOTE (שלומיתי144 @ 11/02/2007) ואווווווו
מרגש , מושלםם !
אני עם דמעות בעיניים 😢 ...
😉
יאא מאמי מעללף!
וכ"כ עצובבבב! כל אחד צריך למצוא את הרגש בתוכו!
לפעמים הוא מתחבא אבל הוא תמיד שם=]
מוואה תמשיכי לכתוווווב בובה
*מאיה*
לא, כי יש לי חברה שקוראים לה אנה,
אני אשלח לה את הסיפור זה בדיוק בזמן .
אוהבת
-=-2תאל!ש-=-:בתאלוששששש יפשלי תודה על התגובה אוהבתךךך
אוהבת-וכואבת:תודה על התגובה מאמי וזה נכון זה קיים אבללפעמים מדחיקים
ולא כדייי אוהבתך ושוב תודההה:]
G-A-L:אני שמחה שדרך זה תוכי ל'געת' בה ואני מקווה שזה יעזור אוהבתךךך
מור'צי 😊