הדמעות כותבות את מה שהלב זועק,
דמעות מהולות בעצב, ובדם בוהק.
דמעה אחת נעצרה לה פתאום
כי על דף החיים כבר לא נשאר מקום.
מעביר דף, לדף חלק, נקי.
דף חלק, המאפיין את בדידותי.
מיתרי ליבי נקרעים, כמו גיטרה שחוקה
שנשברה, מכאב האהבה.
הייתי רוצה לכתוב את הכול על החול,
שהגל יבוא, וישטוף את הכול.
הייתי רוצה לבכות דמעות של אהבה,
דמעה כ"כ יקרה, שלא כל אחד חווה אותה.
ואתם כעת קוראים את הדף,
הדף שמגולל את סיפור חיי , עם כול דמעותיי.
הדף שמסמל התחלה, וגם סוף.
חיימשלי 😮
זה מהההמם,
מרגישה כאילו נכתב עליי
אחחח אני אוהבת את הכתיבה שלך
ואני לא יכולה להסביר לך עד כמה
מוכשר שלי אתתה
מטורפת עלייך ארוס שלי 3> ....
אושריייי
זה מדהיםםםםם
פשוט אהבתייי בטירוףףףף
אין גבול לכישרו הזה שלךך
אהבתי בטירוףףף
ואתה יודע שאני תמיד פה בשביללךךך
אוהבתךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
😮 😮
דוד שלילילי, זה פשוט מדדהים
ריגשת אותתי נוררא נוררא
תמשיך לכתובב
ושבבת שלום מאמי :]
אוהבת המון המון ומתגעגגגעת בטירררוף
אחייניתך 😛
איזה עצוב 😢
מאמי זה עלייך ? מה קורה איתך בזמן האחרון ? דבר איתי !!!
מוכשר,
תמשיך לכתוב ת מ י ד ! אוהבת .
תודה רבה לכן על כול התגובות...
הצלחתן להעלות חצי חיוך..
שבת שלום שתהיה..
עצווווב 😢
אתה כותב עם המון רגש ..
יש לך כתיבה מדהימה !!
תודה רבה מתוקה!
אכן, הרבה רגש מסתתר מאחורי השורות האלו,
הרבה כאב.. ודמעות...
ובאיזשהו מקום גם שנאה!!! :\..
שברו לי את העולם הוורוד שציירתי לעצמי במשך השנים
הא ? מי ?! \:
מה קרה מאמי ?
אם באלך דבר .. איימ היר
אושריקו'ש מאמי שלי כבר שלחת לי אותו
והוא מושלם ומרגש ואת הכל אמרתי לך באיסיקיו
אוהבת אותך המון מלאך
תהיה חזק נשמתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דורי נשמה, לא עושה טוב להיזכר..
הכול נפרק עם הדמעות...
נאפי שלי, מורן מלאכית שלי..
אני חייב להגיד שחיזקת אותי, שעודדת אותי
והעלית לי חיוך!
אני אוהב אותך!!! 3>
צודק 😢
רק אני כמו מטומטמת ממשיכה לספר לכולם ,
ולא מפסיקה ליבכות .... :[
את לא מטומטמת, את פורקת. את חכמה.
את לא מסתירה, את פותחת את הפצעים ורק כך הם יגלידו.
אני האידיוט, שמשקר, שמסתיר
וואי אושרי 😢 ..
איזה מוזר לראות אותך עצוב !! ..
אני רגילה לראות שאתה שמח \\ :
תחזיר מהר את החיוך לפניים !!
וזה כזה יפה מה שכתבת,
מצמרר .. ומרגש ברמות !!#$
אם אתה צריך משהו אני פ-ה !!! ((:
אוהבת מלא 3>
QUOTE (שלומיתי144 @ 10/02/2007) וואי אושרי 😢 ..
איזה מוזר לראות אותך עצוב !! ..
אני רגילה לראות שאתה שמח \\ :
תחזיר מהר את החיוך לפניים !!
וזה כזה יפה מה שכתבת,
מצמרר .. ומרגש ברמות !!#$
אם אתה צריך משהו אני פ-ה !!! ((:
אוהבת מלא 3>
לי לא מוזר.
מסכה שעטיתי כ"כ הרבה זמן.
אבל בתכל'ס- הכול רקוב.
הכול מגעיל.
:\
תודה על התגובה...