QUOTE (oshri_Ok @ 10/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 10/02/2007) וואי אושרי 😢 ..
איזה מוזר לראות אותך עצוב !! ..
אני רגילה לראות שאתה שמח \\ :
תחזיר מהר את החיוך לפניים !!
וזה כזה יפה מה שכתבת,
מצמרר .. ומרגש ברמות !!#$
אם אתה צריך משהו אני פ-ה !!! ((:
אוהבת מלא 3>
לי לא מוזר.
מסכה שעטיתי כ"כ הרבה זמן.
אבל בתכל'ס- הכול רקוב.
הכול מגעיל.
:\
תודה על התגובה...
וואי, אושרי אני הורגת אותך !
תפסיק להיות מבואס 😢 ..





