מורצ'י שליי 😢
תודה על התגובה הזאת נסיכה ..
הוא כבר סלח לי פעמיים, פעם שלישית זה כבר יותר מידי
ואני מבינה אותו, באמת.
אני לא רואה שום סיבה שהוא יסלח לי
חוצמיזה שבאמת למדתי לקח
ושאני אוהבת אותו
וכבר דיברנו, יום שישי
שעה בכיתי לו שאני אוהבת אותו
והוא אמר לי
" תפסיקי ליבכות, קשה לי לראות אותך בוכה [ ואז הוא ניגב לי ת'דמעות ]
ואני יודע שיהיה לשנינו קשה ואני יודע שאני יתגעגע אלייך ! אבל חייבים לגמור .. "
וכל מילה שעוברת, רק בכיתי יותר .... 😢
כנסי אליי נשמה שלי ..
340205279
יש לי בעיה במחשב אני לא מצליחה להיכנס לפרטים ..
מור הוספתי אותך מאמי
אבל יש לי מירנדה ונמחקת \:
תוסיפי שוב
😢
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 09/02/2007) לא, זה לא על האקס.. זה שנפרדנו עכשיו
זה על השני שאהבתי ..
פעם שלישית עשיתי את אותה טעות
הפעם ? הוא לא יסלח
ברי אני נכנסת אלייך לאסקיו ..
תודה !
אה עכשיו הבנתי..
אבל מאמי, הוא אוהב אותך עדיין ?
אם כן.. לא נראה לי שהוא יוותר עלייך..
למרות מה שעשית לו..
האהבה מנצחת הכל (:
אבל אם האהבה שלו נגמרה,
תאכלס אין מה לעשות..
אז פשוט תמשיכי הלאה !
ותאמיני לי שאת תמצאי לך עוד מישהו מיוחד שיתאים למדהימה כמוך :]
3>
אל תתייאשי !
QUOTE (שלומיתי144 @ 11/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 09/02/2007) לא, זה לא על האקס.. זה שנפרדנו עכשיו
זה על השני שאהבתי ..
פעם שלישית עשיתי את אותה טעות
הפעם ? הוא לא יסלח
ברי אני נכנסת אלייך לאסקיו ..
תודה !
אה עכשיו הבנתי..
אבל מאמי, הוא אוהב אותך עדיין ?
אם כן.. לא נראה לי שהוא יוותר עלייך..
למרות מה שעשית לו..
האהבה מנצחת הכל (:
אבל אם האהבה שלו נגמרה,
תאכלס אין מה לעשות..
אז פשוט תמשיכי הלאה !
ותאמיני לי שאת תמצאי לך עוד מישהו מיוחד שיתאים למדהימה כמוך :]
3>
אל תתייאשי !
הוא עוד אוהב ,
כמה הסתכלנו אחד על השנייה בבצפר
אוווופיי 😢
שוב בכיתי לו, אבל בטלפון :\
הוא אמר לי "למה את עושה את זה יותר קשה ממה שזה באמת ? "
כי כמו מפגרת אמרתי לו שאני רוצה לראות אותו
פפפפפ %$#@$T%
=\
דורררי נסיככה שלי תיהיה חזקקה זה יעבור בובי זה רק תקוופה שכזאאת שכלל אחד עובר בחיים =[
אוהבת אותך..