אחרי שעזבת
מצאתי עצמי שוכבת שמה
ללא אוויר לנשימה
ללא כל רוח חיים
ללא נשמה
ללא אהבה.
שוכבת, הנשימות כבר מזמן נעצרו
התקוות שהיו, נעלמו
גם היא נעלמה
ועד היום הוא מחפש אותה .
אבל זה נגמר, נגמר לעולם
ולא יחזור אף פעם.
הוא מסרב להבין
שהוא היחיד שהחזיק אותה בחיים
ועכשיו ? כשהוא הלך
היא גם הלכה,
עלתה למרומים
היית התקווה שלה,
רק אתה יכלת להציל חיים
אך זה נגמר,
עם דמעות בעיניים
לב שבור לשניים
ועל היד, הצלקת שנשארה מהאות שחרטה
והדמעות שלא עזבו אחרי החשיכה
נגמר, לתמיד.
😢
אני אפילו לא יודעת מה להגידד:[[
זה היה פשוטטטטטטטט 😢 ומדהיםם
את כותבת יפהה.. תמשיכי ככהה
לאב יוו סוואוו מא'צ
בריי כהן 😊
כנסי לאייסיי שלי 315172219
בריי כהן 😊
מצמרר ועצובבבב..
מאמי אם את צריכה משו אני פהההה..
ואוו..
דור ? זה מדהים !!
באמת שאחד המרגשים והמדהימים..!!$
אני מקווה שיהיה בסדר,
ואני מקווה שאתם תחזרו בעזרת ה'..
אל תאבדי תקווה !
אוהבת המון 3>
לא, זה לא על האקס.. זה שנפרדנו עכשיו
זה על השני שאהבתי ..
פעם שלישית עשיתי את אותה טעות
הפעם ? הוא לא יסלח
ברי אני נכנסת אלייך לאסקיו ..
תודה !
אני צריכה עוד תגובות על זה 😢
עשית טעות ואת בנאדם
אומנם חזרת עליה וזה לא בסדר
אבל שוב את בנאדם
תרימי את הראש במקום ליפול
תגידי שאת לא נופלת ואת נלחמת
תגידי שאת חזקה ואת לא מוותרת
נכון שקשה לך אבל את תנצחי
אני בטוחה שהוא אוהב אותך
וגם אם יהיה לו קשה לשכוח
הוא יכול לסלוח!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני תודה יפה שלייי 😢
הלוואי ושהוא יבין את זה
מקווה שהוא יסלח וישכח
מהפה שלך לאלוקים שבשמיים ... :[
יאא
איזה עצוב מאמי 😢
יש לך כתיבה מצמררת..
מקווה שהכל יסתדר,
אם את צריכה משהו אני פה בובי [: .. 3>
את רק בת אדם... גם את יכולה לעשות טעויות.
קטע מצמרר, יפה. באמת מלא בכאב ובדמעות.... ריגשת אותי,
ובאיזשהו מקום התחברתי ברמות..
אל תפסיקי לכתוב.. יש לך את זה!
אושרי תודה מאמי , אתה כותב בהרבה יותר יפה \:
אבל אני מבינה אותו
אחרי שעשיתי את אותה טעות 3 פעמים ..
אני מבינה שיהיה קשה לו מאוד לסלוח
במיוחד שהפעם הבטחתי לו
ושיקרתי שאמרתי שלא היה כלום ..
והוא גילה 😢
דורי זה מקסים..
צמררת אותייי את כותבת נורא יפההה
את חייבת להיות חזקה ולגרום לו להבין שהפעם זה לא יקרה יותר
כי בכול אחת ואחד מאיתנו יש את הדבר הזה שנקרא לסלוח
אבל באמת מכול הלב שעם הוא סולח זה לפתוח דף חדש ונקי
לא להעלות דברים מהעבר ולא להסתכל לאחור כי החיים ממשיכים
וחייבים לחיות אותם על הצד הטוב ביותר
לא לוותר ובטח שלא להישבר.
אל תרימי ידיים כי את יכולה לעבור את זה תקבעו שיחה ב-4 עיניים
תגידי לו מה את חושבת ומה את מרגישה אני בטוחה שהוא יקבל את הדברים
וינסה לסלוח ,נכון לסלוח לוקח לפחות כמה ימים ויש כאלה שבועות וחודשים אבל זה קורה
וזה קרה גם לי שסלחתי למישהו שפגע גם בפעם המליון אבל לקח לי זמן
אוהבתךךך
ותתחברי אליי לאייסיי הוא נמצא בפרטים
לפ יווו
ויהיה טוב תני חיוך
מור'צי 😊