שני המשכים מעלפיםםם!!
איזה חמודי בן דוד שלהה חחחחחח
המשך קופיפה...
(:
QUOTE (_ליווש_ @ 22/02/2007) שני המשכים מעלפיםםם!!
איזה חמודי בן דוד שלהה חחחחחח
המשך קופיפה...
(:
חח תודה בובי 😁
שמה עכשיו המששך (:
פרק 15:
לאחר שנגמר הסרט, אני וברק דיברנו עוד קצת ואז הוא הלך..
בערב צלצול הפלאפון קטע את מחשבותיי..
על הצג היה רשום 'טל המותק'..
לקחתי את הפלא' ועניתי..
"הלו?" שמעתי את קולו..
"היי.."
"מה קורה מאמי?"
"הכל טוב, מה איתך?"
"מעולה (: ,בא לך לצאת?"
"בכיף!, רק תגיד מתי " אמרתי שמחה..
"עוד שעה, מתאים?"
"אהא (: "
"אז אני יבוא כבר לבית שלך.."
"סבבה.. , יאללה ביי, ניפגש"
"ביי מותק" הוא אמר, ואז ניתקתי..
השעה הייתה כבר רבע ל-8..
נכנסתי במהירות להתקלח..
התקלחתי במשך 20 דק' בערך.. ואז יצאתי..
לבשתי על עצמי - חצאית מיני לבנה, עם חגורה..
וחולצה ארוכה דקה לבנה, עם ציור בזהב..
מעל לבשתי ז'קט ג'ינס קצר עד אמצע הבטן..
ונעלתי נעלי סירה שפיץ לבנות..
סירקתי את השיער, וסידרתי את הפוני עם הפן..
התאפרתי מעט, והייתי מוכנה..
הסתכלתי בשעון וכבר הייתה השעה 8:40..
לקחתי את הפלא' שלי, ומעט כסף..
וירדתי למטה..
שתיתי קצת מים לפני שיצאתי..
ואז שמעתי את צפצוף מכוניתו של טל..
אמרתי להתראות להוריי, ויצאתי..
נכנסתי לאוטו שלו, והוא נישק אותי בלחי..
"איזה יפה את (: .." הוא אמר, ואני הסמקתי..
"חח תודה גם אתה" אמרתי כשבחנתי אותו, הוא היה מושלם..
"תודה מאמי.., את יודעת שהתגעגעתי?" הוא אמר מחייך..
"גם אני" אמרתי מחייכת בחזרה.. "אז לאן הולכים?" שאלתי..
"לקניון, נראה סרט, ואז נלך לאכול " הוא אמר מחייך..
"חחח סבבה.."
את שאר הנסיעה העברנו בשתיקה, ורק נשמעה המוזיקה שבקעה מן הרדיו..
לאחר כמה דק' הגענו לקניון..
ירדנו מהאוטו.. ונכנסנו..
הלכנו בתחילה לקומת הקולנוע, וקנינו כרטיסים לסרט 'להרגיש בבית'..
לאחר כמה דק' נכנסנו לקולנוע.. עם 2 'מנות' פופקורן, ו-2 כוסות קולה..
והתיישבנו באמצע הקולנוע.. המקום הכי טוב (: ..
ואז התחיל הסרט, ואנחנו ראינו בכיף..
לאחר שעה וחצי בערך הסרט נגמר, ואנחנו יצאנו יד ביד מן הקולנוע..
עלינו לקומת האוכל, והתיישבנו במסעדה נחמדה..
הזמנו לשנינו ספגטי ברוטב שמנת.. ובורקס..
ושתינו קולה.. עוד הפעם (: ..
לאחר שהגיע האוכל - אכלנו, ותוך כדי דיברנו סתם ככה..
"אז מה, את עדיין לא מוכנה לקשר חדש?" הוא שאל ולקח במזלגו את הספגטי, והכניס אותו לפיו..
"אני לא יודעת.. אבל החלטתי דווקא לנסות.."
"אז זאת אומרת שכן (: " הוא אמר מחייך..
"כנראה.." אמרתי וחייכתי גם כן..
המשכנו לאכול, עד שסיימנו הכל..
ישבנו עוד קצת לדבר..
ואז ראיתי שנכנסו למסעדה בן ובת.. ולא סתם בן ובת..
הבן? היה עומר \ : ..... והבת? אין לי מושג...
יאו איזה מניאק עומרררררר
מכות לתת לוו
אבל שתהיה עם טל הוא הכי חמווד!!
בזמן האחרון כולם אצלי חמודים 😂
המשךךך :]
QUOTE (_ליווש_ @ 22/02/2007) יאו איזה מניאק עומרררררר
מכות לתת לוו
אבל שתהיה עם טל הוא הכי חמווד!!
בזמן האחרון כולם אצלי חמודים 😂
המשךךך :]
חחחחחחחחחח כן הא?
סרוטה XD
😊
QUOTE (_ליווש_ @ 22/02/2007) יאו איזה מניאק עומרררררר
מכות לתת לוו
אבל שתהיה עם טל הוא הכי חמווד!!
בזמן האחרון כולם אצלי חמודים 😂
המשךךך :]
!!!!!
אוהבת אותך מכועעעעעערת (:
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 22/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 22/02/2007) יאו איזה מניאק עומרררררר
מכות לתת לוו
אבל שתהיה עם טל הוא הכי חמווד!!
בזמן האחרון כולם אצלי חמודים 😂
המשךךך :]
!!!!!
אוהבת אותך מכועעעעעערת (:
גמאני אוהבת אותך כווווסית 😁
ותוווווודה לכוולן !@# (:
פרק 16:
"שיט" אמרתי בשקט כשראיתי אותו איתה..
"מה קרה?" טל שאל, והסתכל על הכניסה למסעדה..
"לא משנה.."
"אל תשקרי, מי אלה?"
"עזוב.."
"דברי"
"זה האקס שלי ההוא.. ולא יודעת מי הבת.."
"וואלה?"
"וואלה"
"אז כנראה שגם הוא המשיך הלאה.. עכשיו תורך"
"יודע מה? אתה צודק.." אמרתי, ואז הסתכלתי לצד..
ראיתי את עומר איתה, והוא קלט את מבטי..
הסתובבתי חזרה לטל.. לא היה לי כוח למבטיו של עומר..
הם פשוט הרגו אותי..
"אז זהו? רוצה שנלך?" טל שאל לאחר שתיקה של זמן מה..
"שיהיה.. והיה טעים !, תודה (: " אמרתי מחייכת..
"חחח אין בעד מה מאמי " הוא אמר וקרא למלצרית להביא לנו חשבון, ואז הוא שילם, ויצאנו..
לא לפני שנתתי מבט אחרון לעבר עומר..
לאחר דקה הגענו לחנייה, ואז נכנסנו לאוטו של טל..
"נו אז נהנת?" טל שאל לאחר שהתניע את האוטו..
"ברור, ואתה?"
"איתך אני תמיד נהנה (: " הוא אמר, ואני הסמקתי..
"חח יפה לך שאת מסמיקה" הוא אמר..
"חחח נו דיי "
"חח בקטנה"
"ממש (: .." אמרתי והוא התחיל לנסוע לכיוון בייתי..
לאחר כמה דק' הוא עצר לי מול הבית..
ואז יצא מהאוטו, וגם אני..
"אז יאללה, לילה טוב, ושוב תודה (: " אמרתי לו מחייכת..
"אין בעד מה, לילה טוב מותק" הוא אמר וחייך אליי בחזרה, ואני הסתכלתי בעיניו, והוא על עיניי..
ואז הרגשתי את נשימותיו על פניי, ושמתי לב שפיו מול פי..
ושאנחנו לאט לאט מתקרבים יותר ויותר, ומתנשקים..... (:
לאחר 2 דק' התנתקנו, למרות שממש לא רציתי..
זאת הייתה הנשיקה הכי יפה שהייתה לי בחיים..
הרגשתי שאני מתאהבת בו יותר ויותר..
הוא כזה מדהים! חשבתי לעצמי..
ואז הוא הוציא אותי ממחשבותיי ואמר בחיוך גדול "לילה טוב.."
"לילה טוב" אמרתי ואז התחבקנו, ולאחר שהתנתקנו הלכתי לכיוון דלת בייתי..
פתחתי אותה, ונכנסתי, סוגרת אותה אחריי..
ואז שמעתי את מכוניתו נוסעת..
ונשענתי על הדלת.. והרגשתי כ"כ מאוהבת..
"אחח.." נאנחתי, וחייכתי לעצמי.. - מאושרת - ..
שני פרקים פשוט מדהימים [=
מדהיייייייייייייייייייייים 😊
מווכשרתת שכמוותךך..
הממשךך
דחוףף
ושבתת שלום...