QUOTE (chen-daskal @ 18/02/2007) בישבילי=]
אני יעשה יותר מאוחר 😊
מדהההההההההים
פליז זה עומרררררררר!
תמשיכי יפה שלי =]
QUOTE (שריני @ 19/02/2007) מדהההההההההים
פליז זה עומרררררררר!
תמשיכי יפה שלי =]
חח תודה בובי :]
וחכי תראי, אני שמה המששששך !#
פרק 14:
מי שהיה נמצא שם זה היה בן דוד שלי - ברק..
אני והוא כמו אחים !
הוא היה בצבא מלא זמן, ולא הבנתי למה הוא פה ?!
ממש שמחתי, וישר פתחתי את הדלת !
כשראה אותי, הוא ישר חיבק אותי במשך דקה..
וכשהתנתקנו הוא חייך אליי, ואני אליו..
"מה אתה עושה פה ?!" שאלתי בשמחה..
"השתחררתי לרגילה (: "
"דיי, רציני?! וישר באת אליי ?!"
"חחח הייתי בבית מקודם, ואז באתי, התגעגעתי אלייך!"
"גם אני, וואאאאי, כמה זמן!"
"כן, מלא !"
"יאללה בוא כנס קרציה"
"חחח שתקי" הוא אמר ונכנס.. ואני סגרתי אחריו את הדלת..
"אני רואה את עדיין יפה כמו תמיד !"
"חחחחח תראה אותך איזה יפה (: "
לברק היו עיניים כחולות - אפורות כמו שלי..
היה לו שיער שחור, והוא היה גבוה ושרירי.. אחח בדיוק כמו שצריך ! (:
"חחחח את יותר P : "
"טוב טוב, אנחנו דומים, אז אין מה לעשות חעע"
"חחחח נכון" הוא אמר "מה את אוכלת יא'שמנה ?!" הוא הוסיף, כשראה את הצלחת שלי על השולחן..
"חחח כמו שאתה רואה - אורז ועוף, רוצה גם שמן?"
"כןןןן : ]"
"חחח לא אכלת בבית?"
"לא, כי רציתי לבוא לפה"
"חחחח יופי, בוא נביא לך גם" אמרתי והוצאתי גם לו אורז ו-2 עופות D =
ושמתי לו בצלחת.. מזגתי לו גם כן קולה.. וישבנו שנינו ואכלנו ושתינו..
"נו, אז מה עם עומר?"
"נפרדנו.."
"להההההה"
"כן כן.. לפני חודש בערך"
"ולא מדברת?!"
"מה אני יעשה שאתה מזניח !"
"חחחח יופי,אני בצבא.., את לפחות יכולה להתקשר"
"אז לא היה זמן חח"
"אין לך זמן בשבילי? כלבה"
"חחחחח סתם סתם!, סורי.. עכשיו אני יותר יתקשר"
"תודה לאל, קיצר למה נפרדתם?"
"כי הוא דפוק...." אמרתי, והתחלתי לספר לו את הכל..
וגם דברים על טל..
"יפה יפה, אז שיהיה בהצלחה עם טל..!"
"אבל אני לא יודעת אם אני אוהבת אותו.. "
"אז את תאהבי (: , חכי קצת.."
"אם אתה אומר.. ;] "
אחרי שסיימנו לאכול, עלינו למעלה - לחדר שלי..
שכבנו על המיטה שלי, ודיברנו על הכל..
הוא סיפר לי שיש לו חברה.. מלפני שבוע..
"וואלה? מזל טוב אחי !!" אמרתי מחייכת..
"חח תודה שמנה"
"איך קוראים לה?"
"עדן"
"והיא איתך בצבא?"
"כן.."
"שיהיה בהצלחה (: .. אתה אוהב אותה?"
"איזו שאלה, ותודה חח"
"בכיף!.. רוצה נראה סרט ?!"
"יאללה בוואי, איזה ?"
"מממ החופשה?"
"שיהיה (: " הוא אמר, ואני הפעלתי את הסרט בהוט וי או די..
הכנתי לנו פופקורן עד שהסרט יתחיל..
והבאתי שתייה גם כן..
ואז התחיל הסרט, ואנחנו ראינו נהנים... ( :
QUOTE (sapiri2006 @ 19/02/2007) מדהים [=
תודה ספירווש !@
אווף למה לא מגיביים \ : ?
מדהייייייייייייייייייים
המשךךךךךךךךךךךך!!!!!!!
איזה יפהה ..
למרות שאני מתגעגעת לסיפור הקודם שלך חח
מחכה להמשך מאמי ..
בובי..
עכשיו קראתי הכללל. 😊
מ=ה=מ=ם [[:
דברי איתי. ;]
תודה רבה יפות שלי 😊
והמשך יהיה מחר [ :
עכשיו חזרתי מחברה שלי ,
ראינו סרט.. - מת לצחוק 2
איזה סוווטה 😂
היינו ברצפה XD =
פיייייייייי.
איזה הזנחה דפקתי 😁
מצטערת רצח !
כל פעם יש לי משהו אחר לעשות . .
אני מקווה לעשות מחר המשך \ :
אוהבת , ומתגעגעת 3>