את האמתת ? שאין על מגרש ביתי
התממכרתי כבר
אני כבר רואה תעונה הרביעית במחשב..
חח אין על הסידרהה
מממליצצה
אאניי מתה על הסידרה !!
שתגיעע כבר העונה החדשה ל-יססס ~
סדרה יפה..
כרגע אני רואה את העונה הרביעית
והיא תגיע ליס במרץ לכל מי שמתעניין
חח אני גם רואה..
עונה רביעית בטלויזיה =]
איזה יפה זה
QUOTE (eliya_s @ 05/02/2007) חח אני גם רואה..
עונה רביעית בטלויזיה =]
איזה יפה זה
עונה רביעית עדיין לא הגיעה לטלוויזיה בארץ
היא משודרת בארצות הברית וניתן לראות אותה רק בדרכים לא חוקיות
QUOTE (ShiRaN_4 @ 05/02/2007) QUOTE (eliya_s @ 05/02/2007) חח אני גם רואה..
עונה רביעית בטלויזיה =]
איזה יפה זה
עונה רביעית עדיין לא הגיעה לטלוויזיה בארץ
היא משודרת בארצות הברית וניתן לראות אותה רק בדרכים לא חוקיות
היא לא באררץ .
גם או.סי אחללה סדרה (:
אוווהבת את שתיההן . !
QUOTE (ShiRaN_4 @ 05/02/2007) QUOTE (eliya_s @ 05/02/2007) חח אני גם רואה..
עונה רביעית בטלויזיה =]
איזה יפה זה
עונה רביעית עדיין לא הגיעה לטלוויזיה בארץ
היא משודרת בארצות הברית וניתן לראות אותה רק בדרכים לא חוקיות
דיי גילית לי
אני רואה בטלווזיה
אני גרה בארה"ב
אני אוהבת את הסידרה הזאתי היא כזאת אמיתית ויפה!
אממ.. ולוקאס אוווח הוא כזה חתיייך!!!!!
אני אוהבת שהוא וברוק ביחד התחלתי לראות רק עכשיו את העונה הראשונה
אני יותר אהבתי את פייטון ולוקאס ביחד..
אוייי נו.. שתגיע כבר העונה הרביעית
QUOTE (eliya_s @ 09/02/2007) QUOTE (ShiRaN_4 @ 05/02/2007) QUOTE (eliya_s @ 05/02/2007) חח אני גם רואה..
עונה רביעית בטלויזיה =]
איזה יפה זה
עונה רביעית עדיין לא הגיעה לטלוויזיה בארץ
היא משודרת בארצות הברית וניתן לראות אותה רק בדרכים לא חוקיות
דיי גילית לי
אני רואה בטלווזיה
אני גרה בארה"ב
בסדר לא ידעתי שאת גרה בארצות הברית
מתה על התוכנית הזאתתת
היייתי רואה באיטרנט.. עד פרק 8 ככה
אבל החלטתי שאני הורסת לעצמי והרבה יותר כדאי שאניי יראה שזה יגיע לארץ
ב3.3 זה חוזרר..
מחכה לזה כ"כ..!!!
מכורה לסדרה הזאת במיוחד לצ'אד וסופיה חולה עליהםםם
חחחח אני רואה עכשיו את עונה הרבעיות איזה יפההה
סידרה אחת היפותת
אוהבת->מירב
מ=א=ו=ה=ב=ת בסדרה!!
הנה כמה תמונות חמודות למסן מפרקים שונים..מקווה שתאהבו.. 😊
איזה חמודה ברוק בתמונה..חח מתה עליה!