^גאמניי לא ראיתי
ובזמן האחרון אני מפספסת מלא פרקים 😢
אוף אבל פייטון ולוקס חד מעצבנים אותי
QUOTE (ילדהמשומשו @ 13/07/2007) אוף אבל פייטון ולוקס חד מעצבנים אותי
גם אותי..!! 😠 😠
רציתי שהוא וברוק יהיו ביחד בסוף.
אבל נראה לי עדיף לה להיות עם צ'ייס..!! הם כאלו מתוקים ביחד!!
אאאיףף למה נגמרה העונה 😢 😢 😢
ברוק ולוקאס חמוודדים ביחד [ יותר מלוקאס ופייטון ] , אבל אין על ברוק וצ'ייס !
QUOTE (HeNNNNNNN @ 28/07/2007) אאאיףף למה נגמרה העונה 😢 😢 😢
למה באמת..? 😢
אבל זה היה פרק סיום יפייפה, את חייבת להודות.
ואל תדאגי מאמי, יש עונה חמישית. השחקנים והבמאים אישרו והצילומים התחילו. 😊
אני כבר לא יכולה לחכות..!!
איזה כיייףף..עשיתי לי את היום שאמרת שיש עונה חמישייתת