מרגישה שאני צריכה אותך.
מרגישה שאני מתגעגעת אלייך.
אבל לא יודעת מי אתה באמת.
מרגישה שבלעדייך שום דבר לא היה קורה.
מרגישה שגם איתך וגם בלעדייך יש כאב.
אבל יודעת שאני רוצה לאהוב אותך.
מרגישה ששום דבר לא נכון בחיים שלי.
מרגישה שאני פשוט הולכת וקורסת.
אבל יודעת שאני יהיה בסדר אם אני רק יאמין.
מרגישה שעכשיו אתה לא מכיר אותי ואני לא אותך.
אבל יודעת שעוד נכיר.
כי לכל אחד יש חצי שני.
מרגישה שכואב לי.
מרגישה שבא לי פשוט ללכת לים לשבת ורק להסתכל על השמיים,
ושם להישאר כל החיים, פשוט להתבונן.
מרגישה שיש בי הרבה סתירות.
שמצד אחד אני מחכה לאהבה הזאת, הנכונה הזאת.
ומצד שני אני לא רוצה שהיא תגיע, כנראה שאני מפחדת להיפגע.
מרגישה שהביטחון שלי באנשים הולך ופוחת.
מרגישה שהחיים מיצו את עצמם.
למרות שאני בת 16 וחצי בסה"כ.
אבל יודעת שהחיים קצרים וצריך להספיק כמה שיותר,
והדרך עוד ארוכה.
מדהים (:
כ"כ מתחברת..
איזו כישרונית את 😊
וואי, אני מתחברת לזה רצח !
סופי ?
זה מהמם !!!
לא ידעתי שאת כזאת כישרונית 😊
תיזהרי להפסיק לכתוב [:
אוהבת כ"כ 3>
לידורוש, קודם כל תודה 😊
דבר שני אם מדברים על כישרון זאת את 😊 אוהבת אותך!!!
שלומית, אני שמחה שאהבת 😊
חחח תודה על המחמאה 😊
כישרונית שלי את!!!
וואי יש פה כמה משפטים שכתבת שאני ממש מזדהה איתם.
יפה ..
אהבתי 😊
QUOTE (sufipufi @ 03/02/2007) לידורוש, קודם כל תודה 😊
דבר שני אם מדברים על כישרון זאת את 😊 אוהבת אותך!!!
שלומית, אני שמחה שאהבת 😊
חחח תודה על המחמאה 😊
כישרונית שלי את!!!
שמנה,
בכיף 😛
עלק אני כישרונית 😨
hila1990- תודה מאמי 😊
ושלומיתוש?!?!?
תרגיעיייי חחח שניינו יודעות שאת הכישרונית פה 😊
דובהה את...
יפה מאוד מאמי!
וכמו שכתבת :"אבל יודעת שאני יהיה בסדר אם אני רק יאמין."
ר-ק תאמיני!!!!
QUOTE (sufipufi @ 03/02/2007) hila1990- תודה מאמי 😊
ושלומיתוש?!?!?
תרגיעיייי חחח שניינו יודעות שאת הכישרונית פה 😊
דובהה את...
שתתתתתתתתתתתתקי !!!!!!
את הכישרונית !!
בעבעבע
תגידי מה שתגידי 😊
מדהיםםםםםםםםםם
פשוט מדהים!
אין מיליםםם
אל תפסיקי לרשוםםםם
אוהבתתתתתתתתת
מור'צי 😊
אושרי-תודה רבה 😊 באמת.
גם על האשכול ההוא שמחקתי.
תודה.😊
מורצ'י-שמחחה שאהבת מאמי 😊
תודה רבה נשמה.
אוהבת גם 3>
ושלומיתוש-אולי תביני שאת הכי מוכשרת שיש?
יאא מאמי שלי ממממעללללללף!!!
אני אוהבת תכתיבה שלך ואני מאמינה שיהיה בסדר!
מוווווואה ופה בשבילך
*מאיה*
יהי בסדר מאמי
זה כל כך יפה מתחברת לזההה
כישרונית לאללה..
אוהבת
**שרון**
מאיה-תודה רבה מאמי 😊
האמת שגם אני מאמינה שיהיה בסדר. חייב להיות 😊
ושרון-מי שמדברת על כישרונות 😊
אוהבתת אותך 3> ותודה.
QUOTE (sufipufi @ 04/02/2007) אושרי-תודה רבה 😊 באמת.
גם על האשכול ההוא שמחקתי.
תודה.😊
איזו מתוקה...
אני באמת פה, ובאמת מאמין בכול מה שכתבתי לך...
תהיי חזקה, בססופו של דבר, הכול יייסתתדר! 😉
באמת אבל באמת שאין בעד מה! 😁