QUOTE (oshri_Ok @ 06/02/2007) QUOTE (sufipufi @ 04/02/2007) אושרי-תודה רבה 😊 באמת.
גם על האשכול ההוא שמחקתי.
תודה.😊
איזו מתוקה...
אני באמת פה, ובאמת מאמין בכול מה שכתבתי לך...
תהיי חזקה, בססופו של דבר, הכול יייסתתדר! 😉
באמת אבל באמת שאין בעד מה! 😁
בע"ה הכל יהיה בסדר 😊
צריך רק להאמין בזה לא? 😉
להאמין, ולפעול על מנת להשיג את מה שאנחנו מאמינים בו.
רק אם תחייכי, כבר יהיה יותר טוב.
באמת..
😢 g\עצוביי... ויפה מאמי זה עלייך.?
QUOTE (סהרוש_הנסיכה @ 09/02/2007) 😢 g\עצוביי... ויפה מאמי זה עלייך.?
כן...
ושמחה שאהבת.
QUOTE (oshri_Ok @ 07/02/2007) להאמין, ולפעול על מנת להשיג את מה שאנחנו מאמינים בו.
רק אם תחייכי, כבר יהיה יותר טוב.
באמת..
תודה על הכל 😊
באמתת... 😊