המפשט הזה אנחנו ביחד
האושר שלך שנשמע מהטאלפון שאתה אומר לי
אני חייב לספר לך משהו
כל הגוף שלי כואב מלחשוב עליך
הראש לא מפסיק להגיד את שמך
והדמעות יורדות בלי מחשבה
רק עכשיו היה הכל ברור לי
שאותך אני רוצה אבל בין רגע
אחת אחרת באה ולקחה אותך
השיגה אותך תוך דקה
למרות שהיא חברה שלי
לקינאה אין בעיה
מקווה לשכוח ולעבור הלאה
גם איתך ובלעדייך
/;
עכשיו הבנתי מה קרה 😢
קרה לי את זה חנצו'ק ..
אבל אין מה לעשות - ממשיכים הלאה צ'וצ'י (:
יהיה בסדר, אוהבת אותך מלא 3>
QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) עכשיו הבנתי מה קרה 😢
קרה לי את זה חנצו'ק ..
אבל אין מה לעשות - ממשיכים הלאה צ'וצ'י (:
יהיה בסדר, אוהבת אותך מלא 3>
תודה בוובי אוהבת אותך..
מקוווה שההמשך יהיה טוב לא כמו תמיד😢
איזה יפה כתבת..!@
את תעברי את זה..
אחרי כל הירידות?! באות העליות:]
יהיה טוב.. [:
תחייכי, הכי חשובבבב😊
שבוע טוב =]
QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) עכשיו הבנתי מה קרה 😢
קרה לי את זה חנצו'ק ..
אבל אין מה לעשות - ממשיכים הלאה צ'וצ'י (:
יהיה בסדר, אוהבת אותך מלא 3>
תודה בוובי אוהבת אותך..
מקוווה שההמשך יהיה טוב לא כמו תמיד😢
גמאני יפתי 3>
ושמעי,
בגישה הזאת?
את לא תשיגי שום דבר ..
תחייכי - והחיים יחייכו אלייך חזרה,
שמעת את זה? זה נכון [: ,ומאווד !
את צריכה להיות בהרגשה טובה למרות שקצת רע לך,
אבל תראי שעוד מעט את כבר שמחה ומחייכת [:
מילה 😊
אוהבבבבבבבבבת[:
אה ועוד משהו,,
כשאת מחייכת ,אז ככה את רואה הכל טוב וזה..
וככה גם החיים איתך,
אבל כשאת עצובה, בוכה וכל זה
החיים גם ייראו בעינייך חרא ורעים |:
בקיצור - תחייכי הכל לטובה ;]
מאמי תהיי חזקה
רואים כמה שכואב לך
והוצאת כל כך הרבה דברים במה שכתבת
אפילו אם לא רצית...
לדעתי זה מקסים וטוב שפרקת
תהיי חזקה זאת תקופה
ואת תעברי אותה הכל יסתדר
אוהבת אותך ואם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (רוווותמיXD @ 03/02/2007) איזה יפה כתבת..!@
את תעברי את זה..
אחרי כל הירידות?! באות העליות:]
יהיה טוב.. [:
תחייכי, הכי חשובבבב😊
שבוע טוב =]
שכבר יגיע העלייה הזאת/;
תודה בכל זאת😊
QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) עכשיו הבנתי מה קרה 😢
קרה לי את זה חנצו'ק ..
אבל אין מה לעשות - ממשיכים הלאה צ'וצ'י (:
יהיה בסדר, אוהבת אותך מלא 3>
תודה בוובי אוהבת אותך..
מקוווה שההמשך יהיה טוב לא כמו תמיד😢
גמאני יפתי 3>
ושמעי,
בגישה הזאת?
את לא תשיגי שום דבר ..
תחייכי - והחיים יחייכו אלייך חזרה,
שמעת את זה? זה נכון [: ,ומאווד !
את צריכה להיות בהרגשה טובה למרות שקצת רע לך,
אבל תראי שעוד מעט את כבר שמחה ומחייכת [:
מילה 😊
אוהבבבבבבבבבת[:
אה ועוד משהו,,
כשאת מחייכת ,אז ככה את רואה הכל טוב וזה..
וככה גם החיים איתך,
אבל כשאת עצובה, בוכה וכל זה
החיים גם ייראו בעינייך חרא ורעים |:
בקיצור - תחייכי הכל לטובה ;]
את מדהימה את יודעת?
אוהבת אותך
QUOTE (נאפי @ 03/02/2007) מאמי תהיי חזקה
רואים כמה שכואב לך
והוצאת כל כך הרבה דברים במה שכתבת
אפילו אם לא רצית...
לדעתי זה מקסים וטוב שפרקת
תהיי חזקה זאת תקופה
ואת תעברי אותה הכל יסתדר
אוהבת אותך ואם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה בובה
וכן כואב אבל כבר חוייתי הרבה אכזבות בחיים שלי
עוד אחת לא תשנה
חן נשבעת לך את הכי מוכשרתתת
את רושמת מהמממםםםם
חולה על הכתיבה ההורסת שלך
מקווה שיהיה בסדר בובי
טוב בתוך יהיה בסדר
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (סופרמאמי @ 03/02/2007) חן נשבעת לך את הכי מוכשרתתת
את רושמת מהמממםםםם
חולה על הכתיבה ההורסת שלך
מקווה שיהיה בסדר בובי
טוב בתוך יהיה בסדר
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
;] אי לאב יו...
יהיה בסדר נכון?#!@
בסוף כולנו נמות
QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) עכשיו הבנתי מה קרה 😢
קרה לי את זה חנצו'ק ..
אבל אין מה לעשות - ממשיכים הלאה צ'וצ'י (:
יהיה בסדר, אוהבת אותך מלא 3>
תודה בוובי אוהבת אותך..
מקוווה שההמשך יהיה טוב לא כמו תמיד😢
גמאני יפתי 3>
ושמעי,
בגישה הזאת?
את לא תשיגי שום דבר ..
תחייכי - והחיים יחייכו אלייך חזרה,
שמעת את זה? זה נכון [: ,ומאווד !
את צריכה להיות בהרגשה טובה למרות שקצת רע לך,
אבל תראי שעוד מעט את כבר שמחה ומחייכת [:
מילה 😊
אוהבבבבבבבבבת[:
אה ועוד משהו,,
כשאת מחייכת ,אז ככה את רואה הכל טוב וזה..
וככה גם החיים איתך,
אבל כשאת עצובה, בוכה וכל זה
החיים גם ייראו בעינייך חרא ורעים |:
בקיצור - תחייכי הכל לטובה ;]
את מדהימה את יודעת?
אוהבת אותך
😁
נו דיי,
תמשיכי.......
חחחחח
כפרה עלייך 😊
אוהבת אותך !!!
QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 03/02/2007) עכשיו הבנתי מה קרה 😢
קרה לי את זה חנצו'ק ..
אבל אין מה לעשות - ממשיכים הלאה צ'וצ'י (:
יהיה בסדר, אוהבת אותך מלא 3>
תודה בוובי אוהבת אותך..
מקוווה שההמשך יהיה טוב לא כמו תמיד😢
גמאני יפתי 3>
ושמעי,
בגישה הזאת?
את לא תשיגי שום דבר ..
תחייכי - והחיים יחייכו אלייך חזרה,
שמעת את זה? זה נכון [: ,ומאווד !
את צריכה להיות בהרגשה טובה למרות שקצת רע לך,
אבל תראי שעוד מעט את כבר שמחה ומחייכת [:
מילה 😊
אוהבבבבבבבבבת[:
אה ועוד משהו,,
כשאת מחייכת ,אז ככה את רואה הכל טוב וזה..
וככה גם החיים איתך,
אבל כשאת עצובה, בוכה וכל זה
החיים גם ייראו בעינייך חרא ורעים |:
בקיצור - תחייכי הכל לטובה ;]
את מדהימה את יודעת?
אוהבת אותך
😁
נו דיי,
תמשיכי.......
חחחחח
כפרה עלייך 😊
אוהבת אותך !!!
;]
חנצוקה זה כל כך יפה
הוא מניאק שהוא לא שם עלייך הוא בסוף יקלוט שהוא פספס אותך