QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 03/02/2007) חן נשבעת לך את הכי מוכשרתתת
את רושמת מהמממםםםם
חולה על הכתיבה ההורסת שלך
מקווה שיהיה בסדר בובי
טוב בתוך יהיה בסדר
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
;] אי לאב יו...
יהיה בסדר נכון?#!@
בסוף כולנו נמות
ברור שיהיה בסדר וזה שהוא אדיות
מטומטם וחסר שכל והשכלה מניאק שלא שם למי נמצאת לידו
זאת לא אשמתך זאת אשמתו...חחח
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
קודם כול, זה טוב שפרקת.
ויותר טוב- שפירסמת פה.
עכשיו, לנושא עצמו.
החיים רצופים באכזבות, כאבים, מוות, וכול מיני
דברים קשים שיכולים בקלות לשבור אותנו. א-ב-ל,
השאלה היא איך וכיצד אנחנו בוחרים לקבל את זה.
גדולתו של האדם נמדדת על-ידי קבלתו של דברים
שקשים, ששוברים והכי הכי- מלמידתו מהם.
את לא צריכה לחיות בשאלה של "מה היה קורה אם..".
החיים צריכים להמשיך, עם כמה שכואב.
ומצטרף למה ששלומית אמרה- אם תחשבי חיובי- יהיה חיובי.
כול עוד תמשכי אלייך מחשבות רעות בעזרת בכי והיצמדות לעבר
את לעולם לא תוכלי לחייך, לשמוח באמת.
פשוט תחייכי, וגם הדבר הכי שלילי יהפוך בין רגע לחיובי, אפילו במעט.
^^^^
חחח אושרי החכם,רק דברים נכונים אתה אומר ! ;]
מילה במילה !!
תודה רבה לכולם ;]
אושרי באמת אתה אומר דברים נורא יפים
אם לאמת ולמציאות קוראים דברים יפים, אז כנראה שאת צודקת..
שיהיה לך לילה טוב מתוקה!!😊
חבלל שזה לא נכון שהכל זה רק מילים/;
לילה טוב בווובי