QUOTE (רעות233 @ 06/02/2007) יוווו ממש ממש ממש יפה!!
אתה מוכשרר רצצח מאמיי..

אווווווהבת
-רעות-
תוודה ענקקית לך רעותי מותתקק..

העלית חיוך! 😁