שוב המבטים מצטלבים,
נזכר באותם רגעים קשים.
פלאשבקים רודפים אותי,
חלחלה ממלאת את קרבי.
נגעתי בך, ואת בי.
הסתכלתי עלייך ורעדתי כולי.
נזכרתי באותם רגעים קשים,
אותם הרגעים שהרגשתי איך הכול נשרף בפנים.
הנשיקות, הליטופים, הכול היה בשבילך הנאה זמנית.
ואני, אני חשבתי ששוררת ביננו אהבה, אהבה א מ י ת י ת.
גיליתי את האמת,
נפצעתי, נדקרתי
הרגשתי כמו מת.
לא האמנתי שבך התאהבתי.
לשקר אין רגליים,
ובטח ובטח לא כנפיים.
בסופו של דבר הכול מתגלה,
צף על פני המים, עולה.
הכול כואב בפנים, מרגיש ריק, חסר תוכן. .
ואווווווווו,
אהבתי 😮
זה מוושלם !
והסוף ? נכון ] =
יאוווווווווווו
אושריייייייייק!
זה מדהיםםםםםםםם
כישרוני שכמותךךך
כבר אין לי מיליםםם
מעלףףףףףף
אהבתי נוראאאאאא
אין לך מושג עד כמההההה
אוהבתתתתתתתתת
ופה בשבילך אתה יודע:]
לפ יווווווווווווו
מור'צי 😊
כתיבה כ"כ יפה.
יהיה טוב מאמי. .
איזה מתוווקות, אחת אחת מככן!
liatitati תודה מותק, אבל זה לא עליי..😊
זה מדהייים
וכ"כ כ"כ מציאותי=/
מוווווואה
*מאיה*
יוא יוא אתה פשוט לא מביןןןןןןן
ה ר ג ת אותתיי
כבר כמה ימים לא נכנסתי לפה
ועכשיו כשנכנסתי, השיר הראשון שקראתי זה השיר הזה,
שלך.
הוא כל כך יפפפפפפה
שזה הוווורגג
אין לי מיליםםם
הכישרון שלך פשוט בל יתואר..
כל כך יפפה!
ואני מקווה שזה לא עליך מאמי
ואם כן,, ואתה צריך משוו-->אני פה תמייד
אוווהבת =]]
-דניאלו'ש-
כ"כ מזדהה..
כ"כ יפהה.. כמו כל מה שאתה כותב, פשוט מוכשר!
בתתאלי, דניאל, מאיה ו--Fly-
תוודה ע נ ק י ת ללככן!!😊
אאווהבב! 3>
כמה כישרון בבן אדם אחד ?!
ליה, תודה מתוקה אחת!!😊
שני..חחח.. דיי נו! את גורמת לי להסמיק.. חיחי 😊
יוווו ממש ממש ממש יפה!!
אתה מוכשרר רצצח מאמיי..
אווווווהבת
-רעות-