היא עוד אוהבת
ודבר לא יפסיק את אהבתה אליו
נשימות כבדות
מנסה לעצור את הדמעות
מתאפקת, לא רוצה לבכות
יגיע יום והם יהיו ביחד
היא מאמינה בזה.
הולכת וחוזרת מנגבת את הדמעות
יבוא יום והחלומות שלה יהפכו למציאות
היא עוד אוהבת, ולא תפסיק אף פעם
אתה כל עולמה
ובשבילך, היא מוכנה ללכת עד סוף העולם
על אהבה כזאת היא לא מוכנה לוותר
היא אוהבת אותך יותר מכל אדם אחר
היא צריכה אותך לידה, שתגיד לה
שאתה תמיד תהייה שם בשבילה ...
ולא תעזוב גם אם תפסיק לאהוב אותה ..... :[
וואוו,
מאמי שלי, זה מהממם ומרגשש!!!#
אני מתה על החיבורים שלך 😊
וואי ממש יפפה!!!
אהבתתי רצצח!!!!
אווהבתתת
-רעות-
וואו.
זה פשוט מדהים😊
אהבתי..
**מקווה שיהיה טוב, והעצב יעבור**
מהמםם ((:
זה עלייך?
זה על אותו ילד שכתבת עליו לפני כמה זמן?
תודה ...
וכן זה עליי ..
ועל זה שבחתימה שלי.. האקס \:
ניפרדנו יום שישי
אבל לא בגללנו.. קשור למשו אחר ..
אבל נחזור בע"ה
וואוווו את כותבת מדהיםםםםםם!!
יהיה טווב בעזרת ה' :]
תמיד פה בשבילך 3>
לאב יוו...
QUOTE (שלומיתי144 @ 30/01/2007) ^^^
מההההההה,
נפרדתם 😮 ?
יאאס 😢
ליווש תודה מאמי ..
וווואוו מאמי כמה שאת מוכשרת!
כמה שאהבתי והזדהיתי לשירר הזה!
אל תדאגי יפה יהיה בסדר!!!
מה שצריך לקרות - יקרה!
קצת אמונה 😉
מוואה אוהבת
ופה בשבילך
*מאיה*
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 30/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 30/01/2007) ^^^
מההההההה,
נפרדתם 😮 ?
יאאס 😢
ליווש תודה מאמי ..
יאא 😢
מאמי יהיה בסדר.. : [
למרות הכל !
QUOTE וווואוו מאמי כמה שאת מוכשרת!
כמה שאהבתי והזדהיתי לשירר הזה!
אל תדאגי יפה יהיה בסדר!!!
מה שצריך לקרות - יקרה!
קצת אמונה
מוואה אוהבת
ופה בשבילך
*מאיה*
אני איתה
יהיה טוב בובההה
פה בשבילך תמיד
לפ יוו
מור'צי 😊
כ"כ יפהההה ועצוובבב..
מאמי בע"ה הכל יהיה בסדרר..
ואגבב..את מדהייייייימההה..
תקשיבי לי טוב !
את כותבת מהממממםםם !
ואת יפה בטירווווווווף ! מי שלא ירצה אותך משוגע ! נשבעת לך את אחת היפות שאני ראיתי בחיים שלי !
יאללה את יכולה בשנייה לשגע כל אחד אז מה את שמה עליו !