פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד זה נגמר. :( משו שכתבתי יום שישי...

זה נגמר. :( משו שכתבתי יום שישי

✍️ xX_NUNA_Xx 📅 30/01/2007 20:26 👁️ 522 צפיות 💬 19 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 2
תודה לכןןן
אתן לא מבינות כמה שאתם משמחות אותי עם התגובות שלכן..
אתן מדהימות :]

יובלושית.. אני חושבת שהגזמת ..
יש לי מישו אחר שאוהב אותי כ"כ ..
עוד אקס ..
ואולי אני אנסה איתו שוב
כי באמת טוב לי איתו

אני אוהבת אתכן !!!! 3>
יפיופה,
את כותבת מהמם!
ואל תדאגי . . .
יהיה בסדר.
אני יודעת שבטח מלא אומרים לך את זה ואת רק שואלת 'מתי?'
אבל תאמיני לי שהכל בסוף ייסתדר. .
גם אני יצאתי עכשיו מקשר של שנתיים,
שזה פוווול זזמן, ועברנו מלא פרידות. . ותמיד חזרנו.
והנה, הגענו לרגע האמת - לפרידה האמיתית.
וגם אני כמוך חשבתי 'הוא הלך- ואיתו לקח את חיי'
אבל אם רק תירצי ותאמיני בעצמך שאת יכולה להתגבר עליו זה ייקרה.
כי כמו שאומרים . . .
"מה שצריך לקרות י י ק ר ה"
ותאמיני לי,, שכך יהיה!
אם אתם צריכים לחזור , אתם תחזרו.
ואם זה נגמר לתמיד. . אז כך יהיה.
אז מאמי, - תני חיוך, ה כ ל לטובה!# -
ויהיה טוב יפייפיה [:


אוהבת מללא,
ולכל מה שתצטרכי, אני פה
(=
היה לי ממש חשוב להגיב לך את התגובה הזאת בלי קשר למה שכתבת...

אני יצאתי מלפני שלושה חודשים מקשר של שלום שנים, ועוד אני הרבה יותר גדולה ממך [אני בת 18] ואנ יכן חושבת שהקשר שלנו היה יותר עמוק [בלי לפגוע..]
אבל אין מה לעשות, אם זה מה שהיה צריך לקרות אז זה קרה,
ואין ברירה.
אחרי הכל,
הכל לטובה.

קשרים זה דבר שבא והולך, כמו מצבים בחיים
יום אחד אתה למעלה ויום אחד אתה למטה.
אז כן, יכול להיות שהכל עכשיו נראה לך הכי שחור והכי לא סימפטי שיש,
אבל תחשבי על זה ככה, יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת.

את פשוט צריכה למצוא את הדרך לטפס בחזרה למעלה ולמצוא את השביל שלך לאושר.
כי הוא לא לקח לך את החיים, הוא לא לקח לך את השמחה ולא את מי שאת.

אומנם הוא העלים את זה לקצת אבל זה רק מוכיח לך כמה שאת צריכה לחפש את האושר והניצוץ בעצמך,
בתוכך.
אז צאי למסע קטן בתוך עצמך ותגלי את כל הדברים הטובים שבך...
את יפהפייה ופשוט נשמעת מקסימה,
ואת כותבת מדהים ואני בטוחה שיש לך עוד המון מעלות.

כמו שאת מספרת, לא חסרים בנים שרוצים אותך.. את רק צריכה להיות סגורה על עצמך ואם תחליטי לחזור אליו או לפנות לכיוון שונה,
פשוט תהיי סגורה על זה בלב שלם, אל תלכי עם חששות,
תמיד תרימי את הראש למעלה.
יש לך במה להתגאות..
QUOTE (liatitati @ 31/01/2007) יפיופה,
את כותבת מהמם!
ואל תדאגי . . .
יהיה בסדר.
אני יודעת שבטח מלא אומרים לך את זה ואת רק שואלת 'מתי?'
אבל תאמיני לי שהכל בסוף ייסתדר. .
גם אני יצאתי עכשיו מקשר של שנתיים,
שזה פוווול זזמן, ועברנו מלא פרידות. . ותמיד חזרנו.
והנה, הגענו לרגע האמת - לפרידה האמיתית.
וגם אני כמוך חשבתי 'הוא הלך- ואיתו לקח את חיי'
אבל אם רק תירצי ותאמיני בעצמך שאת יכולה להתגבר עליו זה ייקרה.
כי כמו שאומרים . . .
"מה שצריך לקרות י י ק ר ה"
ותאמיני לי,, שכך יהיה!
אם אתם צריכים לחזור , אתם תחזרו.
ואם זה נגמר לתמיד. . אז כך יהיה.
אז מאמי, - תני חיוך, ה כ ל לטובה!# -
ויהיה טוב יפייפיה [:


אוהבת מללא,
ולכל מה שתצטרכי, אני פה
(=
תודה מאמי :]
אני חושבת שעם הימים אני מתחילה "להתרגל למציאות"
עכשיו שאני מסתכלת על זה, זה לא כ"כ נורא
היינו כולה חודשיים ומשו חברים
[ ואהבנו עוד חצי שנה בסתר כזה ]
וחשבתי על זה שאם הצלחתי להתגבר
מזה שהאקס שלי נפרד ממני [ אחד שהייתי איתו 9 חודשים ]
אז על זה אני אתגבר נורא מהר ואני חושבת שעובר לי

יש לי את דוד, שאוהב אותי יותר מהכל
שיתן את כל העולם בשבילי
שיעשה פשוט הכל למעני ...
ובאמת שטוב לי איתו.. כשאני איתו אני רק מחייכת וצוחקת
אולי אני צריכה להיות איתו ?
היום ראו אותנו מתנשקים בבצפר \:
שוב שמועות "דור ודוד חזרו "

תודה על הכל מדהימה, אוהבת אותך המון !
ואם באלך לספר לי למה את וחבר שלך נפרדתם דברי איתי..
גם אם באלך באסקיו 340205279
QUOTE (צינצילה @ 31/01/2007) היה לי ממש חשוב להגיב לך את התגובה הזאת בלי קשר למה שכתבת...

אני יצאתי מלפני שלושה חודשים מקשר של שלום שנים, ועוד אני הרבה יותר גדולה ממך [אני בת 18] ואנ יכן חושבת שהקשר שלנו היה יותר עמוק [בלי לפגוע..]
אבל אין מה לעשות, אם זה מה שהיה צריך לקרות אז זה קרה,
ואין ברירה.
אחרי הכל,
הכל לטובה.

קשרים זה דבר שבא והולך, כמו מצבים בחיים
יום אחד אתה למעלה ויום אחד אתה למטה.
אז כן, יכול להיות שהכל עכשיו נראה לך הכי שחור והכי לא סימפטי שיש,
אבל תחשבי על זה ככה, יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת.

את פשוט צריכה למצוא את הדרך לטפס בחזרה למעלה ולמצוא את השביל שלך לאושר.
כי הוא לא לקח לך את החיים, הוא לא לקח לך את השמחה ולא את מי שאת.

אומנם הוא העלים את זה לקצת אבל זה רק מוכיח לך כמה שאת צריכה לחפש את האושר והניצוץ בעצמך,
בתוכך.
אז צאי למסע קטן בתוך עצמך ותגלי את כל הדברים הטובים שבך...
את יפהפייה ופשוט נשמעת מקסימה,
ואת כותבת מדהים ואני בטוחה שיש לך עוד המון מעלות.

כמו שאת מספרת, לא חסרים בנים שרוצים אותך.. את רק צריכה להיות סגורה על עצמך ואם תחליטי לחזור אליו או לפנות לכיוון שונה,
פשוט תהיי סגורה על זה בלב שלם, אל תלכי עם חששות,
תמיד תרימי את הראש למעלה.
יש לך במה להתגאות..
אז קודם כל תודה על התגובה באמת אמרת פה המון
ואני מסכימה איתך בקטע שהקשר שלכם היה יותר עמוק..
חברה שלי אמרה לי שעכשיו אני כבר למטה ואין עוד דרך למטה
אם את למטה זה סימן שתהייה עלייה [ בעזרת השם ]
עכשיו אני מבינה שהוא לא לקח שומדבר, בטח שלא את החיים שלי
אולי הוא לקח את החיוך שלי לשבוע אבל לא יותר מזה
הוא השאיר אצלי געגועים אבל יעבור לי אני מקווה
אני כ"כ בטוחה בעצמי כי דוד זה שאוהב אותי כ"כ העלה לי ת'מצב רוח
הזכיר לי כמה אני חשובה לו והכל
ותודה על כל המחמאות 😊
אבל בפעם ה5846516 אני לא יפה .. \:
[ ביטחון עצמי בריצפה ]
אני חושבת שהחלטתי את מי אני רוצה.
דוד, הכי טוב לי איתו בעולם.
ואני עוד אוהבת אותו

ושוב תודה על הכללל אני שמחה שהגבת ככה :]
שיש באמת אנשים שמתייחסים לזה ברצינות ומוכנים לעזור
אנשים עם לב טוב
אוהבת. 3>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך