ווואו , ריגשת אותי ,
אני כ"כ שמחה בשבילך ומעריכה אותך על כל מה שאת מתמודדת איתו !
אוי מי גאד זה ממש מרגש כזה
לא ידעת אאיך להסביר אבל מממש יפה
העיקר הוא בסדר הכי חשוב;]
ווואוי , וכל זה קרה שהיית בת שנה ?!
כל הכבוד לאבא שלך על האופטימיות
חסרים אנשים כאלה בעולם = |
אני שמחה שהוא מאוווושר למרות הכל , ואני בטוחה שגם חלק גדול הוא בזכותכם ((( :
3>
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 28/01/2007) יאאא איזה סיפור מרגש..
את צודקת.. באמת צריכים ללמוד ממנו..
והרבה!
תודה, מקווה שדרך הסיפור הזה באמת אנשים יבינו את משמעות החיים (:
QUOTE (פיקולו @ 29/01/2007) ואווווווווווווווווו
פשוט מקסיםםם
ריגשת אותייי שחבל על הזמןן!
מדהיםםם
כתיבה מעלפתתת
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
ותמיד פה בשבילךךך
מור'צי 😊
תודה מורי :]
QUOTE (sapiri2006 @ 29/01/2007) ווואו , ריגשת אותי ,
אני כ"כ שמחה בשבילך ומעריכה אותך על כל מה שאת מתמודדת איתו !
תודה ספירי 😊
QUOTE (chen-daskal @ 29/01/2007) אוי מי גאד זה ממש מרגש כזה
לא ידעת אאיך להסביר אבל מממש יפה
העיקר הוא בסדר הכי חשוב;]
באמת הכי חשוב (:
QUOTE (רעותי-אריה @ 29/01/2007) ווואוי , וכל זה קרה שהיית בת שנה ?!
כל הכבוד לאבא שלך על האופטימיות
חסרים אנשים כאלה בעולם = |
אני שמחה שהוא מאוווושר למרות הכל , ואני בטוחה שגם חלק גדול הוא בזכותכם ((( :
3>
כן, זה קרה כשהייתי בת שנה..
תודה (:
אתם כ"כ מתוקים 😛
תודה רבה על כל התמיכה 😊
מדבר רע יוצא דבר טוב ..
יש אנשים שלא יודעים להעריך כלום והנה אבא שלך נלחם ויצא מזה בע"ה
ואת כותבת מאוד יפה
ווואיי אייזה יפפפפפפהה..:]
איזה סיפוורר..שמחח!!
אההבתתי רצצח..כל הכבווד לאבאא שלך..זה רק מראה
עד כמה אנחנו לא מבינים/ות את הצרות האמיתיות של החיים..
כי החיים הרבה יותר מורכביםם ממה שאנחנו חיים/ות
בקיצור דרךך צלחחה מאמי.:]
אווווווווווהבת
-רעות-