יאוו דיי איזהה יוופי שהווא בריאא!!
חחח חשבתי שסיפרת את זה על מישו אחר...
פתאום אני רואה שזו את חחחח..
שמחה שהכל טובב ושעבר בשלום :]
ושמחה ששיתפת אותנו בזה 😛
חחח שמנהה לווב יוו..
ואם את צריכה משו אני פה (:
QUOTE (_ליווש_ @ 28/01/2007) יאוו דיי איזהה יוופי שהווא בריאא!!
חחח חשבתי שסיפרת את זה על מישו אחר...
פתאום אני רואה שזו את חחחח..
שמחה שהכל טובב ושעבר בשלום :]
ושמחה ששיתפת אותנו בזה 😛
חחח שמנהה לווב יוו..
ואם את צריכה משו אני פה (:
אה ובת כמה את??
חחח.. 😁
QUOTE (_ליווש_ @ 28/01/2007) יאוו דיי איזהה יוופי שהווא בריאא!!
חחח חשבתי שסיפרת את זה על מישו אחר...
פתאום אני רואה שזו את חחחח..
שמחה שהכל טובב ושעבר בשלום :]
ושמחה ששיתפת אותנו בזה 😛
חחח שמנהה לווב יוו..
ואם את צריכה משו אני פה (:
אז זהו שהוא לא בריא =/
אך למרות הכל מאושרת שהוא בחיים 😊
חח תודה דבה שלי 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 28/01/2007) אה ובת כמה את??
חחח.. 😁
15 בקרוב :]]
QUOTE (lidorushit @ 28/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 28/01/2007) יאוו דיי איזהה יוופי שהווא בריאא!!
חחח חשבתי שסיפרת את זה על מישו אחר...
פתאום אני רואה שזו את חחחח..
שמחה שהכל טובב ושעבר בשלום :]
ושמחה ששיתפת אותנו בזה 😛
חחח שמנהה לווב יוו..
ואם את צריכה משו אני פה (:
אז זהו שהוא לא בריא =/
אך למרות הכל מאושרת שהוא בחיים 😊
חח תודה דבה שלי 😛
חחחח שכתבתי בריא התכוונתי שאיזה יופי שהוא בחיים חחחח..
את יודעת למה התכוונתיי..נכון? חח יוופיי...
אבל בסדר הוא יעבור את זה (: בעזרת ה'...
חחח תמסרי לו בשמי שיהיה בריא 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 28/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 28/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 28/01/2007) יאוו דיי איזהה יוופי שהווא בריאא!!
חחח חשבתי שסיפרת את זה על מישו אחר...
פתאום אני רואה שזו את חחחח..
שמחה שהכל טובב ושעבר בשלום :]
ושמחה ששיתפת אותנו בזה 😛
חחח שמנהה לווב יוו..
ואם את צריכה משו אני פה (:
אז זהו שהוא לא בריא =/
אך למרות הכל מאושרת שהוא בחיים 😊
חח תודה דבה שלי 😛
חחחח שכתבתי בריא התכוונתי שאיזה יופי שהוא בחיים חחחח..
את יודעת למה התכוונתיי..נכון? חח יוופיי...
אבל בסדר הוא יעבור את זה (: בעזרת ה'...
חחח תמסרי לו בשמי שיהיה בריא 😛
איזוווו ח=מ=ו=ד=ה=😛
תודה רבה שמנמנה 😁 חח
לווווווושי 😊
איזה יופפפפפי.. דייייי!!!
ריגשת אותי כ"כככככ.. (:
כתבת את זה מקסיייים..
והמוסר השכל?! הכי נכון שיש =]
תמשיכי לחייך ואל תאבדי תקווה כי בעזרת השם יום אחד הוא יחלים לגמרי..
א = מ = ן
כל דבר?! אני פה:]
אני אוהבת אותך מושלמת שלי
QUOTE (רוווותמיXD @ 28/01/2007) לווווווושי 😊
איזה יופפפפפי.. דייייי!!!
ריגשת אותי כ"כככככ.. (:
כתבת את זה מקסיייים..
והמוסר השכל?! הכי נכון שיש =]
תמשיכי לחייך ואל תאבדי תקווה כי בעזרת השם יום אחד הוא יחלים לגמרי..
א = מ = ן
כל דבר?! אני פה:]
אני אוהבת אותך מושלמת שלי
טושייייי ((:
תודה על ה=כ=ל בובי 😁
בעזרת השם 😊
אוהבת הכי בעולם נדירה שלי 😛
יאא, מעלףףףףףףף !!
רציני זה אבא שלך ?
יאו מאמי שלי,
איזה חמוד הוא, שהוא לא איבד תקווה 😊
רק בגלל אנשים כאלה, העולם הוא טוב 😊
ויש לך אח שקוראים לו אדיר ?
אחח, כמה אדיר יש ;]
וגם זה שאני אוהבת קוראים לו ככה, בגלל זה אני אומרת 😊
אוהבת מלאא 3>
QUOTE (שלומיתי144 @ 28/01/2007) יאא, מעלףףףףףףף !!
רציני זה אבא שלך ?
יאו מאמי שלי,
איזה חמוד הוא, שהוא לא איבד תקווה 😊
רק בגלל אנשים כאלה, העולם הוא טוב 😊
ויש לך אח שקוראים לו אדיר ?
אחח, כמה אדיר יש ;]
וגם זה שאני אוהבת קוראים לו ככה, בגלל זה אני אומרת 😊
אוהבת מלאא 3>
חח כן רציניי
תודה רבה בובי 😊
וכן יש לי אח שקוראים לו אדיר, חולה עליו ועל השם הזה 😛
אוהבת :]
יואאווו =[
איזה מרגש
העברת בי צמרמורתת
אני ממש שמחה בשבילך שהוא בחייםם
ואני מקווה שהחיוך בחיים לא ירד לו מהפנים =]
ותודה ששיתפת אותנוו..
הפנמתי ת'מסר =]]
אאוווההבבתת
-דניאלו'ש-
QUOTE (סקסי-ליידי @ 28/01/2007) יואאווו =[
איזה מרגש
העברת בי צמרמורתת
אני ממש שמחה בשבילך שהוא בחייםם
ואני מקווה שהחיוך בחיים לא ירד לו מהפנים =]
ותודה ששיתפת אותנוו..
הפנמתי ת'מסר =]]
אאוווההבבתת
-דניאלו'ש-
תודה דניאלוש (:
אוהבת מלאא :]
יאאא איזה סיפור מרגש..
את צודקת.. באמת צריכים ללמוד ממנו..
והרבה!
ואווווווווווווווווו
פשוט מקסיםםם
ריגשת אותייי שחבל על הזמןן!
מדהיםםם
כתיבה מעלפתתת
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יווו
ותמיד פה בשבילךךך
מור'צי 😊