יפיפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה
איזה יפה זה חחח 😁 😛
רק עצוב.. 😢
את כותבת מ-ד-ה-י-ם
אוהבת רחלוש =]]
ואאאאאאאאאאאאאאווווווו
זה פשוט מ-ה-מ-ם.#!!!!!!!!!!!!..
אבל עצוב..=[[
יאאא לא ידעתי שאת יודעת לכתוב ככההה
זה ממש מ-ע-ל-ף.$!!!!.
מחכה לעוד סיפורים קצרים שלך...
לא בייווו
ז-ה פ-ש-ו-ט מ-ד-ה-י-ם !!!!
י'חתיכת מוווכשרתתתתתתתת.....
איזה עצווווביי :[
ייאלהה שמנה כתבי עוד 😊
לווווווובב יווו..
QUOTE (loisana11 @ 28/01/2007) יפיפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפה
איזה יפה זה חחח 😁 😛
רק עצוב.. 😢
את כותבת מ-ד-ה-י-ם
אוהבת רחלוש =]]
חחחחח תודה רבה רבה מאמי 😁
אוהבת 3>
QUOTE (inbargirl @ 28/01/2007) ואאאאאאאאאאאאאאווווווו
זה פשוט מ-ה-מ-ם.#!!!!!!!!!!!!..
אבל עצוב..=[[
יאאא לא ידעתי שאת יודעת לכתוב ככההה
זה ממש מ-ע-ל-ף.$!!!!.
מחכה לעוד סיפורים קצרים שלך...
לא בייווו
חחחחחחח ,,
תודה רבה מאמיי [:
לאב יו 😊
QUOTE (_ליווש_ @ 28/01/2007) ז-ה פ-ש-ו-ט מ-ד-ה-י-ם !!!!
י'חתיכת מוווכשרתתתתתתתת.....
איזה עצווווביי :[
ייאלהה שמנה כתבי עוד 😊
לווווווובב יווו..
חחחחח שמנה [:
תודה רבה מותק שלי 😊
אוהבת מלא 3>
יאא איזה מהמם!!!!!!!!!!!!!=]]]
אבל ממש עצוב 😢
את כותבת פשוט מדהיםםם יא מוכשרת אחת!!!!!!!😊
על תפסיכי לכתוב לעולם!! 😂
ווואאי מדהים !!#@#
ממש אהבתייי
את כותבת ממש יפה !
תמשיכי לכתוב מאמי
מוואאה
יאא שלומיתי
נכון שכבר אמרתי לך שאת מוכשרת?! יווופי
כי אני אגיד לך את זה שוב ושוב עד שתקלטי!
סיפורר מדהההההיםםם
ועצווובי 😢
מווואה אוהבת
ותמשיכי לעשות עוד סיפורים כאלה!
*מאיה*
איזה יפפהה ועצוווווווובב...😢
יפה שלי..את לא מפיסקה להדהיםם?!!
י'פפפפפפפפפפפפפרההה...
אווווווווווהבת
-רעות-
תודה רבה רבה יפות שליי !!
ורעותי? את היפופוטמית 😁
חחחחחחחחחע.
קופפפפה אחחחתת..
חחחח חצופפפה!!!!
אווווווווווווהבתת
-רעות-
QUOTE (רעות233 @ 30/01/2007) קופפפפה אחחחתת..
חחחח חצופפפה!!!!
אווווווווווווהבתת
-רעות-
שתקייייייייי (:
טיפפשה !!
אוהבת 😛
אני לאאאאאאאא טיפשהה.. 😎
חחעעחח..
אתת..מממ...את..
גמללללללללל:] 😁 😁 😁
אווווווווווווווווהבתתת
-רעות-